Filmin ismini bulamadım yardımcı okur musunuz?

Yolun ortasında kütük oluyor ve kargalar geliyordu film böyle başlıyordu. Ve bi köye varıyorlardı. Burada ise gece pencereyi açmak dışarıya bakmak vs yasaktı çünkü zombiler çıkıyordu. Siyahi bi adamda liderdi orada. Filmin adı gelmedi bi türlü. 3. sezonu mu ne çıkacaktı tekrar izleyeceğim lütfen söyler misiniz
Filmin ismini bulamadım yardımcı okur musunuz?
Cevapla