Karagül alem ya 🤣🤣
Kendine pide aldı. Çocuklara birer lahmacun
Çocukların önündeki yemeği de yiyor.
Çocukları sosyal hizmetler nasıl elinden almıyor kim bilir
Karagül alem ya 🤣🤣
Kendine pide aldı. Çocuklara birer lahmacun
Çocukların önündeki yemeği de yiyor.
Çocukları sosyal hizmetler nasıl elinden almıyor kim bilir
Cevap
5Cevap
Tiktok kullanmıyorum ve kullanan insanlar öğk diyorum
Of saçmalama içinde her telden var. İlla kötü yayıncıları takip etmek zorunda degilsiniz
Olabilir tabiki ama ben tercih etmiyorum, sizin de bu bahsettiğiniz kişi de anormal olmalı.
(Çocukların önündeki yemeği de yiyor.) demişsiniz bu normal biri mi?
Normal değil
Ve enayiler para atıyor. Ben şu an boşta olduğum için kaos sevdiğim için izliyorum.
Ki attıkları para da az. Zorla dileniyor atsınlar diye
Bende bundan bahsediyorum işte. Size iyi seyirler
Ben çok eğleniyorum valla 😀
Eskiden şey sanardım; iki üç hediyeyle çok para geliyor. Ama maalesef sadece erkekler kötü amaçla atıyormuş
Resim çizen, sesli kitap okuyan Yayıncıları bir kuruş bile atmiyolar
Bu ülkenin rezillik seviyesi yerlerde.
Bahsettiğiniz üzere faydalı şeyler yapana destek sağlanmıyor.
Tabirimi mazur görün milletin bi tarafı kalkıyor son yiyecek parası olsa bile iki meme görmek için başkasına atıyor
Ya evet. Kadının biri resmen 15 tane polis tanıdığımız var dedi. Bir erkek ismi verdi. Bursa'da başıma bi olay bi vukuat gelirse hallederiz diye yalakalık yaptı yayinciya
Cok igrencler ya
Çok üzücü.
Allah korusun öyle saçma sapan şeyler kullanmıyorum. Kullananların da normal olduğunu düşünmüyorum
Nooooo nooooo noooooo
O platform indirmedim Bile
Hiç sevmem
Yook
bazenn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ne kadar enteresan TikTok yayınları var gerçekten! Karagül'ün bu hareketi bir yandan komik gelse de diğer yandan üzücü aslında. Çocuklarının önündeki yemekleri yemesi, izleyenlerin hem eleştirisine hem de eğlencesine dönüşmüş gibi. Ama işin içinde çocukların mutluluğu ve sağlığı varsa, her zaman daha hassas düşünmek gerek. Sosyal medyada gündem olunca belki bir şekilde yetkililerin radarına da girmiştir, umarım çözüm bulunur!