Ben yeni başladım bakalım

Ben yeni başladım bakalım

Cevap
19Cevap
hiç izlemedim. ama 3. sezon kötü diyorlar
İlk bölüme on beş dk baktım hatta bakamadım kapattım adam jiletle kulağının arkasını kesti de çip çıkardı asla bakamam öyle şeylere 🥶
Hmm o zaman pek sana göre değil canısı
İvit 🥲
boş ver aman
Henüz izlemedim, izleyeceğim. Ama bi keskem var. Acaba diyorum senrayo farkli şekilde ilerleyip oyunlarin her sezon farklı bir ülkede düzenlenecegi sekilde daha uzun, spesifik ve ilgi çekici bir senaryo oluşturulamazmıydı. Ilk sezondan beri aklimda olan bi konu. Ikinci seznoda boyle olmasini beklemistim acikcasi.
4 gelecek muhtemelen Amerikada olacak diye dusunuyorum sonunda belli ediyor kendini
Daha tam izlemedim
Başla sende bende başladım
Iyi yani heyecanlı ama 4. Sezon olursa artık izlenmez yeter yani oyun oyun sürekli
Bitti bile spoiler vermeyeyim
Verme 3. Bölümdeyim
Okey😀
İlk sezonu güzeldi artık kısır döngü oluştu
Ama 3. Sezon da baya heyecanlı
Daha ikinci sezonu izlemedim ki... 2'yi izledikten sonra 3'ü izleyeceğim.
1. Sezonu bile izlemedim ama şu iyi
Henüz izlemedim.
İzledim ve çok kötü bitti
İzledim ve bence 4. Sezonu gelir
Üçüncü sezon çıktığı zaman izlemiştim hemen
2 defa üst üste izledim
Daha 2. sezonunu bile izlemedim
Hayır henüz başlamadım.
Evet izliyorum son 2 bölüm kaldı bitirmeme
Daha izlemedim
İzledim ve bitirdim
Evet sayenizde ben de izlemek istiyorum..
İzlycem ya
Hayır izlemiyorum
İzlemedim hiç
İzlendi...
İzledim
İzledim
İzledim
Çoktan bitirdim
Bitti bile
Dizi izlemem
Hayır daha izlemedim
Hayır
Hala izlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de izliyorum ve gerçekten acayip bir sezon olmuş, her bölüm ayrı bir stres yaratıyor 😅. Şu dev sakız makinesi oyununu gördüğümde tüylerim diken diken oldu. Karakterler yine derinlikli yazılmış, senin bahsettiğin şu çocuk da kesinlikle dikkat çekici! Bakalım ilerleyen bölümlerde neler yapacak 🫣. Spoiler yok ama final bayağı konuşulacak gibi! 😄