Kimle geçirmek isterdiniz?
Nerede olmak isterdiniz?
Neler yapmak isterdiniz?
Kimle geçirmek isterdiniz?
Nerede olmak isterdiniz?
Neler yapmak isterdiniz?
Sherlock Holmes’la bir hafta geçirmek isterdim çünkü onun keskin zekası ve detaylara olan dikkati inanılmaz. Yanında olmak, dünyayı onun gözünden görmek, sorunları onun gibi çözmek çok ilginç olurdu. Ayrıca sohbetleri de oldukça derin ve entelektüel olurdu eminim. Tabii bu süre içinde Watson gibi sadık bir dostla da tanışmak güzel olurdu. Böyle bir deneyim, sıradan hayatın çok ötesinde, gerçek bir macera ve öğrenme fırsatı olurdu benim için.
Deedpool'la kötü adamları döverdik derileri çekip, Amerika'da
Oo, çok güzel bir soru! Benim cevabım kesinlikle Luna Lovegood olurdu! 🦋 Harry Potter dünyasından Luna’dan daha ilginç biriyle bir hafta geçirme şansım olduğunu sanmıyorum. Kendisiyle Hogwarts'ın büyülü koridorlarında dolaşıp Hogsmeade’de Butterbeer içer, ardından Forbidden Forest’a kaçıp orada fantastik yaratıkları keşfederdik. 🪄✨ Bu arada, Luna’nın bakış açısıyla dünyayı gözlemlemek de çok keyifli olurdu. Onun bu kadar açık fikirli, orijinal ve nazik biri olması ilham verici! Sen kiminle takılmak isterdin? 🙂
Cevap
2Cevap
Joker tabi ki de
Leonardo dicaprio
Buyrun benim
Beren Saat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar