10 ay1 Tiffanny de kahvaltı
2 kuzuların sessizliği
4 atlarla fısıldaşan
5 postacı
6 kahvaltılık domatesler akskdkdkfkflf
7 dedektif bulut ajsjdkdkd
8 iki kafadarın yolculuğu
9 madame ve şoförü
10 Kayıp balık Nemo
11 kasımda aşk başka
12 güvercinler
13 E. T.
14 Sihirbazın silahı15 havalı ayçiçeği
Üçüncüyü bıraktım uzaylı olmadığımı kanıtlamak için ajajsjsjskdkdkd
026 Yorumla- 10 ay
Üçü boş bırakmış olmak seni kurtar ilk filmi bilen herkes Uzaylıdır:)) kahvaltılık domatesler da tam senlik olmuş ama çok fazla bilmişsin ürkütücü bu
- 10 ay
7 ye ne dedin sen dedektif bulut mu 😂😂 konusu da yağmura aşık bir kadın için kaybolan yağmurları arıyordur kesin😀
- 10 ay
Çok etkileyiciyim yine ajajsjsdjdkfkfkfkfkfkfkfk
- 10 ay
Bence dedektif bulut kesin o başka ihtimal yok adamın adı bulutsa demek ajajskskskskd
- 10 ay
Hahhas son samuray o ama senin için adını bulut koyabiliriz 😀
- 10 ay
Neresi samuray onun hani kılıcı? Bence seninki yanlış
- 10 ay
Bulut görünce dedektif bulut oluyor samuray elbisesi son samuray olamıyor 😂😂
- 10 ay
Aaa doğru ben onu niye dedektif ceketi sandım ki ajajajajajsjsks
- 10 ay
1. Nasıl bilebilirsiniz ben ordayım sadece kahve ve elmas var nasıl bir hayal gücü bu en etkileyici olan bu sırrını paylaş bizle 😀
- 10 ay
Tiffany markasının simgesi ya elmas tiffany elması işte oradan
- 10 ay
Sana yorum yaparken güncele gitti lanet olsun 😀
- 10 ay
Burjuvayım ben bunu nasıl unutursun 😎😎😎
- 10 ay
Güncelden övülen ilk burjuvalısın herkes bilecek artık ona göre ayağını denk alacak😀 saygıda kusur eden olursa söyle
- 10 ay
Evrenin işi bunlar hep benden yana görüyorsun ajsjdkdkdkfk
- 10 ay
Kesinlikle hep senden yana o da benim ne mal olduğumu biliyor yanımda durmuyor 😂😂😂
- 10 ay
6 tomates pour le petit-déjeuner akskdkdkfkflf 😂
- 10 ay
@yıldızdeniz06 kaç dil biliyorsun çok merak ettim?
- 10 ay
İngilizce, Fransızca, biraz Almanca ve biraz İspanyolca ve başka bir dil daha biliyorum. Genel olarak dilleri severim.
- 10 ay
@yıldızdeniz06 farkettim çünkü dil bilmeyen biri bu filmleri orijinal isimleriyle çözümleyip yazamaz. O yüzden merak ettim teşekkürler :))
- 10 ay
Evet, orijinal başlıkları aynı olduğu için Türkçe yazmadım. Türkiye'de her şeyin otomatik olarak Türkçeye çevrildiğini biliyorum, ancak yurtdışında eserlere dair bakış açımız genellikle karışıktır: orijinal başlıkları ve ülkenin diliyle millileştirdiğimiz başlıklar. Belki de Türkçe başlığıyla birlikte yanına yazmalıydım ama meşgul olduğum ve başka şeylerle uğraştığım için bunu pek düşünmedim. Türkiye'de otomatik olarak Türkçeye çevrildiğiniz ve herkesin iki dilli olmadığı veya Türkçe dışında yabancı bir dil konuşmadığı doğru. Anlıyorum, bu ayrıntıyı dile getirmekte haklısın. Yalnız şunu bil ki, yurtdışında yaşayanlar her şeyi otomatik olarak Türkçeye çevirmiyor; biz de sık sık bir dilden diğerine geçiyor ve onunla oynuyoruz. Rica ederim :)))
- 10 ay
@yıldızdeniz06 sen niye yapay zeka gibi uzun uzun ciddi cevaplar yazıyorsun sürekli ajajsjsjsjdkdkdkdkd bence sen chatcpt olabilirsin ahahshshshshd
- 10 ay
Ala ala 😂 Herkes özgür, değil mi?
Uzun yorum yazmayı seviyorsam, o benim. Parmakların mı yazıyor? Hayır, bırak da benimkiler istediği kadar yazsın. Herkesin kendi yazma maratonları var gkgkjghdhsgs, biri bana söyledi diye uzun uzun yazmayı bırakacak değilim, herkes istediğini yapar 🤓Uzun ve ciddi yazmayı seviyorsam, asıl sorun nerede? Kısa, bazen kaba üsluplarla yazanları mı, yoksa ironi, alaycılık veya yersiz bir kötülükle yazanları mı eleştiriyorum? K'lerde bunun birçok örneğini görüyoruz; onlar hayatlarını yaşıyor, herkes kendini ifade ediyor. Ancak beni rahatlatan şey, tarafsız ve kararlı kalmam, hatta bazen ironik olmam, ancak fark edilmek için başkalarını kırmama veya bunu göstermeme gerek olmaması ve bunun için Allah'a şükrediyorum.
Bu yüzden uzun mesajlarım sohbetle karşılaştırılırsa, her şeyden çok gülüyorum. - 10 ay
@yıldızdeniz06 tamam sensin ajajajsjsjsjsjd
- 10 ay
🙂buna gülmek daha iyidir , Olaylara biraz şüpheyle yaklaş
Gerçekten, bu hayat buna değmez, hepimiz bir gün öleceğiz
Az önce ne yaptığını bile görüyorsun, kendime bunun her şeyden çok senin komik bir tarafın olduğunu söylüyorum, artık çatışmalarla zamanımı boşa harcamıyorum
Yanlış anlarsan yazık olur ama kadınlar birbirleriyle gülüp şaka yapmakta zorlanırlar - 10 ay
@yıldızdeniz06 evet kadınlar şakadan anlamazlar genel olarak 😀
- 10 ay
iforyou-06 Şaka yapmak bazen iyidir, ancak duygusal olarak kendinizi soyutlamak için bir adım geri çekilmeniz gerekir ve birçok kadının zorlandığı nokta da budur.
Erkeklerin de zorlandığı bir konu, nasıl bırakacaklarını bilmektir. Kadınlar bunu nasıl yapacaklarını bilir, erkekler ise pek bilmez, birkaçı hariç.
Ama erkekler birbirlerine gülmede çok daha iyidir.
En İyi Cevaplar
Diziler & Filmler konusunda 757 cevap paylaştı. 2. Kuzuların sessizliği
4. Atlara fısıldayan adam
8. Çadırda kalan gayler
10. Kayıp balık nemo
13. Uzaylılar kapıyı1kez çalar
14. Sherlock mu acaba
15. Güne bakamayan adam
016 Yorumla- 10 ay
Uzaylılar kapıyı bir kere çalar diye film mi var eee o zaman uzaylılar postacı mı oluyor 😀
Çok başarılı hatta daha iyisi çıkana kadar en iyisi bu... Ama 15 çiçek Abbas - 10 ay
Çiçek Abbas sus sen bakım diğerlerine sahip ol onlar harika tahmin neymiş güne bakmayan adammış 😀
- 10 ay
1 ne olabilir kahve be elmas var kaşıkçı elması mı elmas avcısı mı
- 10 ay
Kahve kesin sütlü yani karar verdin, onayladın yan yana 3 elmasta kardeş oldu tertemiz iş hahaha
- 10 ay
Kahve ne alaka peki
- 10 ay
😂😂😂Affedersiniz ama 8 , 13 ve 15 film isimleri değil, emoji yorumları haline gelmiş 😂 , bitirmeden önce yorumlara bakmamış iyi etmişim. En azından mizah var, bu iyi bir şey 🤣🤣Bu sitede kimseyi tanımıyor olsam da, bazılarının oldukça alaycı bir tavrı olduğu doğru 😁😂 Komik olmaya devam edin,
- 10 ay
3'ü düzeltiyorum, başka bir cevap verdim ama bu konuda verilen cevap budur: Marie Poppins, aşağıda gördüğüm ve onayladığım bir cevap. Bu cesur kadın, ince bir dünyadan gelmiş, her zaman çantasını ve şemsiyesini yanında taşırdı, İngiliz asilzade bir ailenin yanına gelmişti :) ve sonunda şemsiyesiyle birlikte ayrıldı, burada Joker yok ama ben net olan şeyleri severim, bu yüzden benimkinden başka yorumlara müdahale etmeden, ilk cevabımda bahsettiğim “Notting Hill'de Aşk” filmine geri dönmek için yorum yapma izni istiyorum. Çanta ve şemsiye bana filmin dinamiklerini hatırlattı, çünkü birbirlerinden uzaklaşıyorlar ve duygusal fırtınalar yaşıyorlar. Çanta yolculuğu, şemsiye ise fırtınalara ve sağanak yağmura karşı koruma olduğunu düşündüm. İkisi de İngiliz filmleri, Marie Popins'in başlangıçta iki çocuğun kafasıyla birleşmesi daha ikna edici.
- 10 ay
🤓🤓Okula geri dönüyoruz kalemini ve defterini al. Zaten başınız ağrıyorsa uzun yorumları okumayın 😁
- 10 ay
Yanlışlıkla düzeltmemi yorumunuzun altına yazdım 😂 Bugün yorumunuzun altına Mary Poppins ile etkileşime girmeyecektim, o kadar meşgulüm ki cevapları düzensiz bir şekilde verdim, bazılarını düzelttim ve kendimi burada ve orada basit bir kahkaha için yabancılarla bir fikir alışverişinde buldum 😁. Madam, biri sizinle baş ağrısından bahsettiğinde, bunun bazen mecazi anlamda olduğunu ve kelimenin tam anlamıyla olmadığını öğrenin. Ama KS'nin gergin bir yer olduğunu anlıyorum, bunu azar azar görüyorum :) Beni yanlış anlamayın 😂 bırak gitsin Ben de sizin gibi basit soruları cevaplamak için buradayım, umursamıyorum aslında, üyelerin nasıl olduğunu görmek için bugün küçük bir test yaptım :) ve kendimle barışık olduğumu düşünüyorum. Bu sitede mizah var mı? İnsani taraf? Yoksa sadece bir cephe mi? İnsanlar korkudan dişlerine kadar silahlanmış mı geliyor? Yoksa insanların diğerlerinden daha gergin olduğu günler var mı? Neyse ki buralarda fazla takılmıyorum :) ve çok fazla etkileşimde de bulunmuyorum, insanlar ya gergin ya da çok gergin :) Hepimize huzur gelsin. ☺️
Yapay Zeka Cevapladı
Vay ne güzel bir oyun! Hemen göz attım, birkaçını çözdüm bile ama işin eğlencesini kaçırmamak için tüm cevapları vermeyeyim. 😊
1. *Titanic*
2. *Kuzuların Sessizliği*
3. *Harry Potter ve Felsefe Taşı*
5. *Ratatoille*
10. *Frozen (Karlar Ülkesi)*
13. *E. T.*
Eminim sen de en az benim kadar iyisindir. 🛸 Hadi bakalım uzaylı seviyesine çıkabilecek misin? 😄03 Yorumla- 10 ay
1 konusunda emin misin
- 10 ay
orada bu yok ki uydurma,😀
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
- Diziler & Filmler konusunda 29,2b cevap paylaştı.
u 10 ay2. kuzuların sessizliği
10 kayıp balık nemo (belki)
11 kasımda aşk başkadır (belki)
diğerlerini bulamadım
10 Yorumla - Diziler & Filmler konusunda 566 cevap paylaştı.
10 ay1 Titanic
2 Kuzuların Sessizliği
3 yok
4 Atlara Fısıldayan Adam
5. Ve 6. yok
7 Cinnet
8. yok
9. yok
10 Kayıp Balık Nemo
11 Kasım'da Aşk Başkadır
12 Üçüncü Türden Yakınlaşmalar
13 E. T
14 Sherlock
15 Küçük Gün Işığım
15 Yorumla- 10 ay
Biri kopya çektim 🫢
- 10 ay
Çok iyiydi tebrikler uzaylı olmaya ramak kaldı
- 10 ay
İki gün sonra gelen kopyacı..🤣🫢
- 10 ay
Sadece birdir inşallah 😀
- 10 ay
Rabbim kuru iftiradan korusun beni ya 🤣
10 ayBreakfast at Tiffany's" diyeceğim 1 için. İkincisi, açıkça Kuzuların Sessizliği.
Üçüncüsü ise Notting Hill. Dördüncüsü ise “Atların Kulağına Fısıldayan Adam”dır. Sonrakileri daha sonra izleyeceğim ama ilk dördü bana şu izlenimi verdi: Bu dört filmden bahsediliyordu, emojiler bunu açık ve net bir şekilde ifade ediyordu.125 Yorumla- 10 ay
Sende 1. Buldun demek ben bulamadım izlemedim hiç adını da duymadım sanırım ondan neyse bravo başarılısın
- 10 ay
13 numara, “ET Phone home” filmi.
14 numara ise “Little Miss Sunshine” olabilir. - 10 ay
14 Sherlock Holmes değil mi?
- 10 ay
10 “Eternal Sunshine of the Spotless Mind”
11. "Finding Nemo
7. Memoirs of a Geisha,
- 10 ay
Evet, sinema tutkunuyum :) Bu yüzden birkaç film biliyorum ama henüz hepsini bulamadım. Bakıyorum, hızlıca bir göz attım. Bulursam diğerlerine de bakmaya çalışacağım. Hemen tahmin ettiklerimi not aldım.
- 10 ay
Yerleri karıştırmışsın biraz ama evet doğru gibi 7 son samuray değil evet o kıyafet geyşa kıyafeti de olabilir harika yakalamışsın
- 10 ay
Evet, 14'ünde Sherlock Holmes gibi görünüyor. Büyük Viktorya dönemi İngiliz şapkası ve büyüteç gibi önemli ipuçları için teşekkürler :)
- 10 ay
Sil baştan orada hangisi sanki onu da yanlış bulmuşsun gibi düşünüyorum.
- 10 ay
Evet, satırları rastgele okuyorum, aynı zamanda meşgulüm, bu yüzden bugün cevapları sırayla veremiyorum.
Diğerlerini de sırayla analiz edip aklıma gelen filmleri söyleyeceğim. Evet, satırları rastgele okuyorum, aynı zamanda meşgulüm, bu yüzden bugün cevapları sırayla veremiyorum.
Diğerlerini de sırayla analiz edip aklıma gelen filmleri söyleyeceğim. - 10 ay
Anlaşıldı merkez tamam 😀
- 10 ay
Bu yüzden, daha önce verdiğim çapraz cevap için gülümsemeyle ve eğlenerek, düzeltmenizi anladığımdan, bu sefer 15. satır için tekrar ediyorum: Miss little sunshine
- 10 ay
15 çiçek Abbas 😀
- 10 ay
Tamam, artık konsantre olup şu cevapları verebilirim
6: "Beignets de tomates vertes" yani“Yeşil domates kızartması (iki domates, yıldız işaretli yeşil bir tabela, bu bana rengi hatırlattı ve içinde bir şey kızartılan bir tava, yani kızartma).
Filmi biliyorum ve bu bana hemen onu hatırlattı bence bu film olmalı çünkü ratatouille'in burada bahsedilen film olduğunu sanmıyorum emoji'lere bakarsak Nemo'ya bakarsak balık ve büyüteç var, burada fareye dair hiçbir şey yok.
8. Brockback mountain secret (burada iki erkek var, bir çadır ve bir dağ, yani iki erkek doğanın ortasında kendilerini izole ediyorlar ve bir süre dağların ortasında kalıyorlar. Filmde birlikte bir koyun sürüsünü yönetmek zorundalar, koyunları görmüyoruz ama emojiler bu ipucunun doğru olduğunu düşündürüyor. - 10 ay
11 . Let It Snow./ Sweet November
İki film de aynı konuyu ele alma şekli benzer ancak biçimleri farklı olduğu için iki önerim var. Ve emojilere göre, ikisi de sembollerle vurgulanan şeye çok yakışıyor.
- 10 ay
15 çiçek Abbas 😂( Bütün bunlar ciddi mi? ) Ala ala Joker diyelim, o yüzden ikisini de onaylıyoruz 😁.
- 10 ay
Diğer yorumları da okuyup neler yazıldığını göreceğim 😁, bazılarına gülüp gülümseyeceğim hissediyorum. Burada duruyorum çünkü bu alıştırmada birkaç ipucu daha olmalıydı ve bence 15. soru da 11. soru kadar açıklanmayı hak ediyor 🤓
Abbas havalı değil, hayatta kalıyor, kız çocuğu her şeye rağmen havalı ve hayatta kalıyor :) İkisi de çiçeklerle bağlantılı, o başlıkta, o ise gelişmekte olan bir çiçek, onun havalı tarafını görmek için kazımak gerekiyor, kız çocuğu zaten havalı, parlamak istiyor ama ikisi de başlangıçta kurban figürleri ama yolculuk temasıyla eskisinden daha büyük olacaklar. Biri, başlangıçta aletsiz bir halk adamını alarak Türk toplumuna eleştirel bir bakış atıyor ve alaycı bir üslup ile güçlü mesajlar kullanıyor, diğeri ise bir çocuğu kullanarak Amerika'yı eleştiriyor ama zorluklara rağmen bir çocuğun bile daha parlak bir geleceğe ve hızlı bir sosyal yükselişe yol açabileceğini gösteriyor.
Yani Abbas ve çocuk tek bir kişidir, tekrar ediyorum Jocker 😁 - 10 ay
15. emoji gözlüklü ve tebessüm ediyor zafer mutluluğu var gibi bu da çiçek Abbasa çok daha yakın, senin dediğin olma ihtimali çok zayıf!
u 10 ayBen de bu kadar açıklayıcılı ciddili bi yoruma şunu bırakmak istiyorum şöyle bi ortam var burada 😂
https://youtu.be/VZhdPCMKLeY?si=eXbrfnYDoYIUNW3O- 10 ay
- 10 ay
İçindeki ironiyi anlamış olmalısın :) 15. soruda Çiçek Abbas'tan bahsettiğini anladık, sen de bana bundan bahsettin.
Ancak, bu Batı filmini savunmak için gerçekten konuştuğumu sandın ve bu senin hatandı. Ben sadece ironi yapıyordum, bir Batılının benimseyeceği görüşü benimsiyordum.
Tüm bu listede verilen ve verilen cevaplar var. Basit bir alıştırma için tartışmalar ve anlamsız çatışmalar mı yaratacağız? - 10 ay
Tavırların nasıl önemsiz ayrıntılara ve eğlenceye odaklandığına, sinirlerin nasıl alevlendiğine ve ego savaşlarının nasıl şekillendiğine hayret ediyorum.
Bu konuya sadece gülüp hiçbir şeyi ciddiye almadığım için çok mutluyum çünkü konu emojiler ve filmler, haklı ya da haksız olmamız, sonuçta en önemli şey değil, ama bazı şeylerin ortaya çıkış şekli bana bazen etkileşimlerin barışçıl ve insani olmaktan çok daha sıkıntılı ve gergin olduğunu düşündürüyor, genel anlamda konuşuyorum. Başta samimi bir şekilde cevap verdiniz, 15. satır sizi şaşırttı, film ismi için kavga ettiğimi düşünmeyin :) - 10 ay
Hayır tabi amacımız eğlenmek zaten sadece en doğru tahmine gitmek istemiş olabilirim
- 10 ay
Ama sen ele verdin, en başından beri anladık 😁, çok dürüst oluyorum, aşağıdaki yorumların hiçbirine bakmadım, diğerlerini okumadan cevap vereyim dedim. Yurt dışında yaşadığım için bir yanım Türk ülkesinden ve milletinden, bir yanım da yaşadığım ülkeden, bu yüzden böyle bir başlık atarsam şaşırmayın 😂, gerçekten de yabancı filmler vardı, Sherlock Holmes da Türk değil, değil mi :)
Tüm bu zaman boyunca meşguldüm, bu yüzden aynı anda birden fazla iş yaparken mümkün olduğunca çok satıra cevap vermeye çalıştım, ama sanırım hepsine cevap vermedim. Ve bu çok daha iyi, çünkü neye yol açtığını görmek 😂 en ufak bir anlaşmazlık boks ringine dönüşebilir 🙂😁
- 10 ay
Öyleyse Abbas'ı gülümsemesiyle muzaffer bırakalım ve Sherlock Holmes'un çok altındaki bu 15. satırı onurlandıralım. Bunu fazlasıyla hak ediyor, bu zavallı Türk kahramanı, üzücü ilk kaderine ve durumuna rağmen hayal kurmayı ve kaçınılmaz olarak kendisine dayatılanların üstesinden gelmeyi kendine ilke edinmiş, gerçek ve cesur bir adam.
Çocuk sadece bir serap 🤣 7 yaşında bir güzellik yarışmasına katılmak istiyor 😂 Atalarımızın döktüğü kanın rengi olan kırmızı değil, sarı minibüsü, adaletsizliğin gerçekten adaletsizlik, başarının gerçekten başarı olduğu cesur Türkiye'mizin simgesi değil ve Batı'nın ürettikleri saçmalıktan ibaretken, bizim ürettiklerimiz saf ve basit gerçekliğimiz, tanıklıklarımız ve değerlerimiz; ister şiirde, ister filmde, ister müzikte, ister günlük yemeklerimizde olsun, ruh hallerimiz ve kök salan çabalarımız var. Verdiğimiz her şey tutku ve fedakarlıkla.
Her satır için doğru cevapları biliyorsanız bize bildirin.👍 - 10 ay
Ve her şeyi ciddiye alma, özellikle Joker kelimesi varken ve ısrar ediyorum, cevabın verildiğini belirtmene gerek yoktu, dikkate aldım, bu oyunun cevapları bende yok :)
Ben iyi bir kazananım, iyi bir kaybedenim de, iyi bir şey söylersem ne kadar iyi, kaybedersem ne kadar iyi, bana cevabı verirler, bu sadece mizah ve ironi, biraz yanlış anlaşılmış :) İnsanları bedava üzecek ruha sahip değilim.
Öyle bir film var zaten, tamamen emojiler üzerinden.
11 Yorumla- 10 ay
Emojilerle film isimlerini anlatmak istemişler ondan bahsediyorum
Diziler & Filmler konusunda 2,9b cevap paylaştı. Bilemedim hiç :D
11 Yorumla- 10 ay
Çok ayıp kınadı seni KS topluluğu 😀
burada da listeye giremedik😔
16 Yorumla- 10 ay
Hiç mi yok😀
- 10 ay
Onu bile bulamayanlar var diyerek seni motive etmek isterdim ama onları bir zahmet bulun,😀
- 10 ay
Çok pis ederim 😀
Bu konuda hiç iyi değilim kafam basmiyo😬
116 Yorumla- 10 ay
Hangi konularda iyiysin
- 10 ay
Hissiyatlar diyosun, hisset bakalım benle ilgili ne çıkacak
- 10 ay
Mantıksal yaklaşmayı kestircek kadar sevince o iş biraz saçma bir hal alabiliyor ama evet doğru söylüyorsun
- 10 ay
Yanlış anladın sanırım, seversem mantıksızlaşma riskim çok yüksek diyorum 😀
- 10 ay
Sıcaklar etkilemiştir olur öyle
- 10 ay
Tamamen mantık dışı bir duygu da değil aslına bakarsak sadece salgıladığı hormonlar biraz beyni uyuşturuyor gibi etkiden kurtulunca aşk mantıklı bir hale geçer ve adına da sevgi deriz nur topu gibi bir mantıksal sevdamız olur😀
- 10 ay
İnsanlar daha etkili,
Yorum yok buna 🙂
10 ay5, polis akademisi olabilir
11 Yorumla- 10 ay
Olabilir evet
- Diziler & Filmler konusunda 343 cevap paylaştı.
10 ayBulamadım film özürlüyüm çünkü...
128 Yorumla- 10 ay
2 numarayı bulman lazımdı ama kuzular hep sessiz olur bilmez misin
- 10 ay
Kuzu olmadığım için bilememişim demek ki
- 10 ay
Senden kuzu olmaz zaten kaşını çatan huysuz kuzu mu olur 😀
- 10 ay
Çattıranlar utansın.🫤
- 10 ay
Kim onlar böyle minnoş bir kadının kaşını gözünü çattırıyo döverim onları 😀
- 10 ay
Düşün işte benim gibi minnoş birinin bile kaşı çatılıyo artık ne kadar dengesizse.
- 10 ay
Çatma, ortim, kaşlarını, içim elvermiyo'
Sakla haydi tavırları düşman seviniyo..
Tek seferlik dünya bu, bir daha gelinmiyo'
Üç günlük ömüre de dert tasa sığmıyo'
Akıyo' su gibi zaman, geri gelmiyo'
Neden hep en güzel günlerimiz geçmişteler?
Dereden çok sular aktı, gelmez bir daha giden
Ah, o bıdığınn gülüşü var ya, düşman çatlatıyo'
Memleketin dört yanında senin gibisi yok
Bakışlarına kış gelmiş gibi bakma, gönlüm üşüyo
Ne gerek var şimdi ağaca tırmanmaya..
Sana bir şey diyorum buraya yazmadım ama şarkıdan anla hadi orti - 10 ay
Kime diyorum acaba
- 10 ay
Dereden çok sular aktı, gelmez bir daha giden demiş şair çok doğru söylemiş.
- 10 ay
Ama bu acıttı 🙄
- 10 ay
Hemen şairin diğer olummlu mesajlarını alıyorsun 😬
- 10 ay
Olumlu mesajını göremedim direkt o kısımı aldım o kıısm daha yakın geldi niyeyse
- 10 ay
orada harika mesajlar var tam üzerine oturacak çatık kaşını indir ve bizlik olanı al gel bekliyorum gıcıklık yapma
- 10 ay
Gıcıklık yapasım varsa napcan
- 10 ay
🧐
- 10 ay
Yapmaman için ne gerekiyorsa onu yapacam😀
- 10 ay
Sen mi mümkün değil.🧐
- 10 ay
Rahat duramazsın sen batar çünkü
- 10 ay
Delilerimizi getirmezsen raad edemezsin
- 10 ay
Rahat batmasına uygun bi ebe sözün vardır senin yapıştır gelsin 😀
- 10 ay
O böyle söyleyince olmuyo ani gelmeli.😀
- 10 ay
Olsun özledim bir tane diyiver günün anlam ve önemine uygun olması şart değil doyur beni 😀
- 10 ay
Aç kopek.😀
- 10 ay
Fakir hırsızlığa çıkmış ay akşamdan doğmuş burada acid ne demek istiyo hadi bakalım bul
- 10 ay
Buraya nasıl yakıştı, harika yapmışım tam sen :)))
- 10 ay
O sen olsan bariğğ.😀
- 10 ay
Benim sesim daha güzel atmam buraya 😀
- Diziler & Filmler konusunda 564 cevap paylaştı.
10 ayKuzuların sessizliği dışındakileri bilemedim
11 Yorumla- 10 ay
Kuzuların sessizliğini seviyoruz genel olarak ondan hemen dikkat çekiyor
10 ayRatatoille emin misin 6 numara gibi...
111 Yorumla- 10 ay
O filmi bilmiyorum hiç 6 numara bana hiç bir şey çağrıştırmadı
- 10 ay
10 da kayıp balık nemo mu bir de kuzuların sessizliğini bildim
- 10 ay
Çok zor yapmışlar ben de kafayı 3 e taktım
- 10 ay
Yemek yapan fare filmi, animasyon. tava var öyle düşündüm
- 10 ay
3 hiçbir şey çağrıştırmadı
- 10 ay
Çiçek Abbas en son
- 10 ay
Hayatta aklıma gelmezdi
- 10 ay
Bir tane daha buldum polis akademisi
- 10 ay
Hangisi iki yerde polis var
- 10 ay
14 numara da sanki sheorlock holmes gibi büyüteç falan var
- 10 ay
Evet Sherlock o
10 ayKayıp balık nemo'yu gördüm
11 Yorumla- 10 ay
Evet doğru
- Diziler & Filmler konusunda 510 cevap paylaştı.
10 ayElendim.
14 Yorumla- 10 ay
Çok hızlı oldu
- 10 ay
Bakmamla çıkmam bir oldu
- 10 ay
Kalsaydın, bak orada kuzular vardı gayet sessiz duruyorlardı iki severrdin
- 10 ay
🥺
10 ay4 atlarla konuşan adam
017 Yorumla- 10 ay
7 cinnet olabilir mi
- 10 ay
7 son samuray kıyafete baksana
- 10 ay
12 uzaylılar😅
- 10 ay
11 titanic
- 10 ay
10 kayıp balık memo
- 10 ay
Uydurma😀
- 10 ay
9 küçük bir kızın yolculuğu
- 10 ay
11 Kasım'da aşk başka bence
- 10 ay
Titanic olsa gemi olurdu de mi
- 10 ay
Gördüğümü söylüyorum ne uydurması hayal gücü bu😅
- 10 ay
Hayal gücünü tetikledik hepsini yaz bakalım sıralı ne çıkacak hayalden 😀
- 10 ay
For ne aşkı orada buz var kasımda buz yok😅
- 10 ay
Oysaki yeni ekranı kapatmıştım ya bu kötülüğü niye yaptın bulmam gerek hepsini😅😅
- 10 ay
Tamam git hadi ben de zaten az kaybolacağım sonra çözersin
- 10 ay
5 sıkıysa yakala
3 Mary poppins
12 üçüncü türden yakınlaşmalar
13 dünya dışı
14 ajan 007
15 küçük gün ışığım hepsi doğru İkna ol😅 - 10 ay
15 çiçek Abbas o hariç ikna oldum hadi 😀
- 10 ay
Hayır o da küçük gün ışığım😅
10 aySadece kuzuların sessizliğini anladım💆🏻♀️🥲
01 Yorumla- 10 ay
En bariz olan o zaten zorla bakalım biraz daha
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 