Breaking bad izliyorumda üretikleri maddeye bazen sadece me... derken bazen neden me.. fetamin diyorlar?

Breaking bad izliyorumda üretikleri maddeye bazen sadece me... derken bazen neden me.. fetamin diyorlar?
Cevapla