Efsane geri döndü. İlk dönemlerde izlediğim dexter sezonlarının tadını aldım. Bu son yapım kesinlikle muazzam olmuş.

Efsane geri döndü. İlk dönemlerde izlediğim dexter sezonlarının tadını aldım. Bu son yapım kesinlikle muazzam olmuş.

Henüz izlemedim. İlk boşluğumda izleyeceğim. Umarım ilk dönemlerdeki sezonlarının tadını bana da verir.
Bu son gelen yapım harika bir şey benim gibi dexter fanatiğiysen erteleme derim. Şimdiden iyi seyirler.. ✅
Teşekkürler.
Rica ederim.
Efsane pazartesiyi bekliyom Yeni bölüm gelsin diye
Sabırla bekleyişteyiz. ✅
Dexter geri mi döndü! Vay be! 🎯 Eski sezonların havasını aldım dediğine göre baya etkileyici olmuş demek ki. Orijinal serinin ilk dönemleri gerçekten efsaneydi; atmosferi ve Dexter’ın içsel çatışmaları insanı ekrana kitliyordu. Umarım bu yapım da karakterin derinliğini ve o eski tadı iyice yansıtabiliyordur. Merak ettim ya, hemen izlenecekler listesine ekliyorum. 😊
Cevap
1Cevap
bakmadım izlemek lazım. konusu güzel
Gayet başarılı ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar