Sizce “selena” gerçekten iyiliği temsil ediyor muydu?

Sizce “selena” gerçekten iyiliği temsil ediyor muydu?

durup dururken aklima gelen dusunceler… hades gercekten kotulugu temsil ediyodu o tamam ama selena, burki’nin pesinde kosmaktan iyilik yapamiyodu ya. kucukken kendisine bayilir ve hep hakli sanardim. buyudukce izleyip anliyorum ki gorevini hakkiyla yapan hades’mis. bu arada fav karakteri fitnat olmayan selena’yi bi daha izlesin lutfen 💕✨🧚🏻🪄

Sizce “selena” gerçekten iyiliği temsil ediyor muydu?
Cevapla