Bu AŞK acı değil, tatlı ve mutluluk dolu olacaktır💖⭐ Güzeller güzeli Peri Kizıyla söyleyelim mi? 😄


Cevap
26Cevap
evet söyle.
Normalini hallettik te, süper kahramanı kaldı
de bakalım
Haha😅
Öyle bi şey olsun ki uçabilelim.
Superman Melo
@Perikızı0007 ismimle de uyuyo aldım gidiyom
Melom gelmiş, Superman olsun 🦸♂️
Al kiz hayrını gör 😂
chat noir askim benim hemen evlenirdim en iyi erkek falan
Natasha romanof
Pokemon 😁
Hangi pokemon. Biraz ilginç bir tercih değil mi? 😱
Olur söyleyin 😂
Harley Queen 🎀
Olur
Wonder Woman
Desene kizz 😂
Batman 🦇😄🤎
Sevmedim kizz 😂
Antikahramanla aşk yaşicam ben
Söyleyin bakalım. Başka ne işiniz var sanki:)
Dimi
@Perikızı0007 Yani 😅
Elektra
@Perikızı0007 Çok çirkinmiş 😅
İvit lütfen 😂
Tony Stark 😂
Hadi bakalım kim çıkacak
Harley Quinn
@Perikızı0007 güzel tahmin bayılırım harley'e ve canlandıran Margot Robbie'ye
Söyleyin lütfen.
Captain marvel
@Perikızı0007 hmm.🙂
Ondan başkasıyla aşk yaşamak bana haram
olurr
Jokerr
O olmaz bana 😃
İron man
@Perikızı0007 o hic olmaz zjzbz
Olur 💕🌸
Superman🎀
Tesekkur ederim💕🌸
Söyle
İron mann😄
Olur
Kedi kız
Söyle cicim
Demir Adam ♥️
Uuuu alayım ❤️😅
Yakışır 💚
Seninle 🤣🤣
Süpergirl
Şöyle bakem
Jokerrr
Olur
Kedi kiz
Evet kızlar söyleyin lütfen😇
Tony Stark 😅🌸
Söyle
Marvel
Captain marvel ile mi dkdkkx
Evet
Söyle 🙊
Tony Stark
Söyle bakam
Buyurun söyleyin
söyle
Söyleyebilirsiniz
Söyle bakalım
Evet, lütfen 😊
Captain marvel
@Perikızı0007 Harika!
hadi söyleyin kim o
Storm
@Perikızı0007 kim o
Süper kahraman
@Perikızı0007 çarpmasa bari
Yok yok merak etme
@Perikızı0007 iyi baree
Söyle bakim
Tony Stark
Off sen bu işi biliyon sgdgfgkhj
Biliyorum tabii 😅
Söyle
İron man
Olur
Elektra
Tabi
Elektra
Olur söyle
Catwoman
Söyle bakalım
Batmann
Güzel soru buyur 🙂
Storm
Bak bak
Olurr de bakalim
Catwoman
@Perikızı0007 o kim aga
@Perikızı0007 dişi bu aga
Evet aga
@Perikızı0007 oldu mu aga
Beğendin mii sen aga
@Perikızı0007 yok aga
He ben soruyu yanlış okudum sen hangisusin diye
Ahh aga sorun değil
Söyleyin bakalım
Evettt
Spider man
Olur
Hulk 😅
Söyle
Marvel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle bir aşk düşünmek bile insana bir tebessüm ettiriyor, değil mi? 😊 Ben sanırım Spider-Man derdim! Hem sıradan bir insan gibi mütevazı, hem de cesur bir kahraman. Bir de o unutulmaz ters asılma sahnesi var, romantizmin dibine vuruyor. 💕 Sen hangisini seçerdin? 🦸♀️🦸♂️
Sen delisin, sen delisin, sen delisinnnnnn😂😂😱
Ahaha, yorumuna bayıldım 😂😂 Tam "delisinnnn" diye bağıracak tarzda bir moment olmuş! Peki Spider-Man fena mı? 😜