HilalQ izlememi istemeyen bir kız arkadaşım var?

Başlarda çok ilgisizlikten şikayet biri değildi, her şey güzeldi ama son zamanlarda kick platformunda yayın yapan HilalQ isimli yayıncıyı çok fazla izlediğim için kavga ediyoruz. Neymiş efendim uyanınca ilk iş HilalQ ya Günaydıwnnnnn yazıyormuşum, sürekli "su iç yayıncım", "yemek ye yayıncım" yazıp duruyormuşum, onunla bile bu kadar ilgilenmiyormuşum. "Hadi boş zamanlarında izlesen neyse, sen bu kadını izlemek için sürekli yayın bekliyorsun" diyor yahu yayıncımı sevmek suç mu. Ne tiktok ne de snapchat kullanıyorum, vakit geçirmek için sadece HilalQ izliyorum. Bu kıskançlık sizcede fazla değil mi? Gel beraber izleyelim diyorum ama tekliflerim hep havada kalıyor, tekliflerime hiç sıcak bakmıyor. Sen benim öz şahsi karımsın, HilalQ'da benim öz yayıncım diyorum, bir türlü yayıncımı kabullenemiyor. Kısakandığı kadında 43 kilo gariban bi metin2 yayıncısı, gerçekten bu kızları anlamak çok zor. Allah'tan kork be! Bu kıskançlık sevmekten mi yoksa ayrılmalı mıyız, çok kararsızım. Ben, HilalQ izlemek istiyorum!

HilalQ izlememi istemeyen bir kız arkadaşım var?
Cevapla