Bu diziyi küçüklüğünüzde izlediniz mi?

Ben bu diziyi tam 10 yıl önce çıktığı zamanlar ne kadar izlerdim çok severdim yeri çok ayrı ben de bu dizinin , izlediğim tek hint dizisi olabilir. O zamanlar küçüktüm böyle küçük bir televizyonumuz vardı sonra kırıldı sonra bi daha izleyemedim 200 lü bölümlerdeydim sanırım. Bugün hatırladım bu diziyi çok duygulandım vay be , bu satırları yazarken bile ağlamaya başladım 😓 çok seviyorum bu diziyi çok en çokta iççayı 😄

Bu diziyi küçüklüğünüzde izlediniz mi?
Cevapla