Apple yapımı F1 filmini izlediniz mi?

Bugün F1 e mi yoksa Superman filmine mi gitsem diye bir soru sormuştum. F1 filmi daha eski tarihli olduğu için onu izlemeyi tercih ettim. Her seferinde mısır ve kola alıyordum. Ama bu sefer tercihimi filtre kahveden yana kullandım.

Filme gelir isek. Filmin yapımcısı APPLE. İlk kez film sektörüne el atmış ve iyi de yapmış. Filme çok para harcanmış. Filmde gerçekten yarış yapılmış ve f1 pilotları ve yarış takımlarının yöneticileri de filmde bizzat kendileri oynamış. Kimler mi?

1. Levis HAMİLTON

2. Max VERSTAPPEN

3. Carlos SAİNZ

4. Pierre GASLY

5. George RUSSEL

Filme gerçek efsane olmuş. İzlemeyen pişman olur. F1 araçları pistte hızla giderken ya da sert virajlara 300 km hızla girerken o anlardaki heyecanı sinema koltuğunda bizlerde yaşadık resmen. Boş sorular yerine böyle bilgilendirici sorular sormayı kendime görev kabul ediyorum. Filmi mutlaka izleyin arkadaşlar.

Apple yapımı F1 filmini izlediniz mi?
Apple yapımı F1 filmini izlediniz mi?
Apple yapımı F1 filmini izlediniz mi?
Cevapla