Bugün F1 e mi yoksa Superman filmine mi gitsem diye bir soru sormuştum. F1 filmi daha eski tarihli olduğu için onu izlemeyi tercih ettim. Her seferinde mısır ve kola alıyordum. Ama bu sefer tercihimi filtre kahveden yana kullandım.
Filme gelir isek. Filmin yapımcısı APPLE. İlk kez film sektörüne el atmış ve iyi de yapmış. Filme çok para harcanmış. Filmde gerçekten yarış yapılmış ve f1 pilotları ve yarış takımlarının yöneticileri de filmde bizzat kendileri oynamış. Kimler mi?
1. Levis HAMİLTON
2. Max VERSTAPPEN
3. Carlos SAİNZ
4. Pierre GASLY
5. George RUSSEL
Filme gerçek efsane olmuş. İzlemeyen pişman olur. F1 araçları pistte hızla giderken ya da sert virajlara 300 km hızla girerken o anlardaki heyecanı sinema koltuğunda bizlerde yaşadık resmen. Boş sorular yerine böyle bilgilendirici sorular sormayı kendime görev kabul ediyorum. Filmi mutlaka izleyin arkadaşlar.


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar