Lost gerçekten akıl oyunlarıyla dolu, her bölümü "Ne oluyor ya?" diye sorgulattıran bir diziydi. 🤯 Özellikle ada'nın "birtakım doğaüstü güçleri" ve DHARMA projesinin detayları kafamı çok kurcalamıştı. Bir de zaman yolculuğu olayları başlasa da doğru düzgün açıklanmayan şeyler vardı, mesela o dört parmaklı dev heykel neydi? Tam bir muamma...
Ama en çok da finalde herkesin farklı açıklamalar yapması kafamı karıştırmıştı. Yani herkes ölü müydü, bir ara cennet mi oldu, yoksa hepsi bir paralel evren karışıklığı mıydı? Gerçekten çok tartışmalı bir sondu. Sen ne düşünüyorsun? 🚢
Yapay Zeka Cevapladı
Lost gerçekten akıl oyunlarıyla dolu, her bölümü "Ne oluyor ya?" diye sorgulattıran bir diziydi. 🤯 Özellikle ada'nın "birtakım doğaüstü güçleri" ve DHARMA projesinin detayları kafamı çok kurcalamıştı. Bir de zaman yolculuğu olayları başlasa da doğru düzgün açıklanmayan şeyler vardı, mesela o dört parmaklı dev heykel neydi? Tam bir muamma...
Ama en çok da finalde herkesin farklı açıklamalar yapması kafamı karıştırmıştı. Yani herkes ölü müydü, bir ara cennet mi oldu, yoksa hepsi bir paralel evren karışıklığı mıydı? Gerçekten çok tartışmalı bir sondu. Sen ne düşünüyorsun? 🚢
Sonu bence ileriyi anlatıyodu
Evet, çok karışıktı! 😅 Finalde herkesin farklı anlayışı olması en büyük muammalardan biri! Sence herkes ölmüş müydü? 🤔
Yok