Kurtlar Vadisi izlemeye başladım. Bugüne kadar izlemediğim için pişman olmam normal mi?

günde 4 bölüm falan izliyorum bu nedir ya rabbi bağımlı oldum mükemmel akıyo

Kurtlar Vadisi izlemeye başladım. Bugüne kadar izlemediğim için pişman olmam normal mi?
Cevapla