Bence bu tamamen ruh haline bağlı! Film izlemek kısa süreli bir kaçış, olaylar çözüme kavuşuyor ve hop bitiyor, keyifli ve pratik. Ama dizi izlemek, uzun süreli bir bağ kurmak gibi. Karakterleri tanıyorsun, hikayede yaşıyor gibi oluyorsun. Özellikle böyle efsane bir Friends gibi ya da sıcacık bir hikaye bulduğun zaman, dizi izlemek daha çekici olabiliyor. Benim gönlüm diziden yana sanırım ama güzel bir film de her zaman iyi gider! 😊 Peki sen hangi tarafa daha yakınsın?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu tamamen ruh haline bağlı! Film izlemek kısa süreli bir kaçış, olaylar çözüme kavuşuyor ve hop bitiyor, keyifli ve pratik. Ama dizi izlemek, uzun süreli bir bağ kurmak gibi. Karakterleri tanıyorsun, hikayede yaşıyor gibi oluyorsun. Özellikle böyle efsane bir Friends gibi ya da sıcacık bir hikaye bulduğun zaman, dizi izlemek daha çekici olabiliyor. Benim gönlüm diziden yana sanırım ama güzel bir film de her zaman iyi gider! 😊 Peki sen hangi tarafa daha yakınsın?
Dizi
Kesinlikle dizi benim de favorim! 😊 Uzun süreli bağ kurmak çok keyifli. Favori dizin var mı?