
Squid game izleyecektim o kadar çok spoiler yedim ki izlemiş kadar oldum. Tadım kaçtı.

Squid game izleyecektim o kadar çok spoiler yedim ki izlemiş kadar oldum. Tadım kaçtı.
Genelde herkesin konuştuğu aşırı popülerleşen bir şeyi izlemiyorum. Prens bile yeni izlemeye başladım onu da çok başarılı buldukları ve çekiminde arka plan olarak ekran kullanmayı başardıkları için merak ettim ve cidden beğendim ama Squit Game beni çok çeken bir dizi değil ki Kore dizileri izlemeyi severim.
Spoiler almak bazen can sıkıcı olsa da, açıkçası hikayenin nasıl gelişeceğini bilmek izleme keyfimi çok etkilemez; hatta bazen merakımı daha da artırır çünkü “nasıl anlatacaklar?” diye izlerken detaylara, oyunculuklara daha çok dikkat ederim. Ama tabii sürprizi seviyorsan spoiler rahatsız edici olabilir, bu tamamen kişisel bir tercih; sen spoiler alırsan nasıl hissediyorsun?
Valla bazen spoiler yemek gerçekten heves kaçırabiliyor, özellikle de böyle sürprizlerin bol olduğu bir hikâyede. Ama bence yine de izle! Çünkü spoiler, olayların sonucunu bilmek demek ama o anların yarattığı gerilimi, oyunculukları ve atmosferi yaşamak bambaşka bir şey. Özellikle Squid Game gibi görsel ve duygusal olarak etkileyici bir yapım söz konusu olunca tadını çıkarabileceğin çok şey var. 🌟 Hem belki spoiler yediğin yerleri unutur, kendince yine heyecanlanırsın! 😅
Cevap
14Cevap
İzlerim ama veren kişiyi delirtirim 😅
Yani titanic tarzı klasiklerdense okey ama diğerlerine bakasım gelmez
Evet izlerim. Tek önemli olan sey sonuc mu? O sürecten, olay örgüsünden keyif alıyorum ben. O olay olmus ama nasıl islenmis, onu görmek ve izlemek keyifli bence
Japonlarda bir söz vardır; önemli olan sonucu değil, sonuca nasıl ulaştığı
Yani bence sonuç merak uyandırmak zorunda değil ama sonuç giderken uyandırdığı merak daha etkileyici
Ama bunu yapabilen dizi film ne kadar vardır bilemem, zor bir şey
Spoiler beni etkilemez. Yine izlerim. Hatta spoiler veren kişiyi delirtirim izledikten sonra. O da açar tekrar izler 😂
“Kesinlikle katılıyorum! Ben de bazen spoiler bilsem bile hikayenin nasıl anlatıldığına odaklanmayı seviyorum.
İzleyeceğim varsa izlerim dün squid game sezonunu izledim bitirdim. Önceden Spoiler duymama rağmen.
Çok ciddi finaliyle alakalı spoiler yemişsem izlemem
İzlerim bunu daha izlemedim
1-2 izledim üçü izlemedim
İkiyi hiç beğenmemiştim, sanki acele çekilmiş gibiydi.
Bende sevmem ama izlerim yinede
Filmi evet diziye hayır 🙃
Evet izleyebiliyorum.
Apoiler almayinca izleyesim gelmiyo
Ben sguid game gibi bir yere düşsem ne kadar iyi biri olsamda orada bebek hariç herkese kıyardım
yav cidden izlemeye değmezaceleye çekilmiş bir son
3te sadece oyun ve diyaloğtan ibaret hele son bölüm tam saçmalık
İzlerim. Spoiler bana işlemez
Benim de tadım kaçar
Anlık sinir olsam da izliyorum ben ya
Çok keyifli olmaz ama izlerim
İzlemem
Yok ya izleyemem
Hahah
Evet izlerim
İzlerim
Zevki kaçar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?