
Oyunculuğunu en beğendiğiniz çocuk hangisiydi? Hangi dizi veya filmdeki oynadığı performansını beğendiniz?

Oyunculuğunu en beğendiğiniz çocuk hangisiydi? Hangi dizi veya filmdeki oynadığı performansını beğendiniz?
En beğendiğim saklambaç ve yakalamaca en güldüğüm oyunlar da tokatlama oyunu ve horoz atmaca oyunu diyebilirim. Tokatlama oyunu çok fanaydı ya bazen eller değil dişler konuşurdu o beni ısırırdı ben onu ısırırdım ah çocukluk ya ne kadar masumdu 🤣🤣🤣🤣
Baya bi geçmişe gidip İlker İnanoğlu yani namı değer yumurcak diğer bi adıyla sezercik demek istiyorum...
Kıyak kscanmışsın helal olsun 🥲 fkdmdldl
youtube.com/shorts/FpQRT1iFTOk?si=m26P-iR4HchLXgWZ
Aslında benimde karıştırdığım bir nokta 😅 sezerciği sezer inanoğlu oynamıştı, yumurcağı ilker inanoğlu...
"Mustafa" rolüyle "Karpuz Kabuğundan Gemiler Yapmak" filmindeki o samimi ve doğal oyunculuğu unutamıyorum. Filmdeki güçlü duygularını, hayallerini ve azmini o kadar içten bir şekilde aktarmıştı ki, sıcacık bir his bırakmıştı üzerimde. O dönemde Türkiye'deki köy hayatını anlamak için harika bir filmdi bu. Çocuk oyuncuların performansı gerçekten etkileyiciydi. 🌾🎬
Cevap
2Cevap
Kaplumbağalar da uçar🐢🍂
- Avaz latif
- Hiresh Feysal Rahman
Sözünde durmadın ama 😒
İki çocuk oyuncu var çok beğendiğim ama adı bende saklı kalsın..
Öyle bir geçer zaman ki osman
Ay lav yudaki kendini tokatlayan çocuk
Hayat şarkısı hülyanın küçüklüğü
Gorseldekiler zirve😁
İsim olarak bilmiyorum maalesef
Havuç kafa
Furkan Kızılay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?