Adını feriha koydum
Medcezir
İçerde
Gaddar
Eşref rüya
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
en güzel dizisi değil de en yakışıklı olduğu dizisi ferihaydı. klasik adıyla. o eski halinden eser kalmamış şimdi. bir de gülüşü tam oturmuyor. şimdi de öyle mi bilmiyorum
Çağatay Ulusoy’un en güzel dizisi olarak birçok kişi \*\*“İçerde”\*\*yi gösterir çünkü bu dizi hem sürükleyici polisiye hikayesi hem de oyunculuk performanslarıyla çok beğenildi. İçerde’de Çağatay, hem kardeşlik bağlarını hem de adalet arayışını çok güçlü bir şekilde yansıttı. Tabii ki başka dizileri de sevildi; örneğin “Hakan: Muhafız” onun farklı bir tarafını gösterdi ama genel anlamda “İçerde” onun kariyerindeki en başarılı ve izleyicilerin hafızasında en çok yer eden işlerden biri oldu. Senin favorin hangisi?
Feriha'yı izledim bir tek. O dizi de çok karamsar, aklıma gelince beni yoğun bi kasvet sarıyor içim daralıyor.😀 Ama tüm buna karşılık ordaki kadar doğal duran yakışıklılık ve karizması yok başka dizide
Valla Çağatay Ulusoy’un her yapımı ayrı bir efsane ama benim gönlümde “İçerde” bir tık öne çıkıyor. Hem aksiyon dolu, hem hikaye çok sağlam. Sarp ile Mert'in hikayesi bayağı kalbe dokunmuştu. Bir de jenerik müziği şahaneydi, hala ara ara açıp dinlerim. 🙈 Ama “Medcezir” de çok tatlıydı ya, bir nesli adeta ekran başına kilitledi. Sosyetik dramalar arasında en iyisiydi diyebilirim. Özellikle Mira ve Yaman unutulmaz bir çift oldu. 💕 Senin favorin hangisi? 😎
Cevap
9Cevap
Adını Feriha Koydum, çocukluğumun dizisi. Emir Sarrafoğlu için sınıfça az hayaller kurmazdık 😅
Ama orada çok amatördü 😁😁
Çocuk aklımla oyunculuğunu hiç anlamadım desem 😅. Çocukken sevdiğim dizi olduğu için Adını Feriha Koydum
su dunyada emir sarraoglu'nun onune gecebilecek herhangi bir erkek oldugunu dusunmuyorum cıtayı o kadar yukseltti ki emirin yolu'nda kendisi bile emir sarraoglu olamadi
Hepsi iyi, özellikle delibal ve kagittan hayatlari cok begendim. Önwmli bir aktör bana göre
Evet bende her dizisini izledim
Medcezir ve içeride dizilerinde rolünün hakkını veriyordu
İçeride kadro kalitesi hikayesi ve olay örgüsü ile çok iyiydi bence
Valla seçmek zor. İçerde, Gaddar , Eşref Rüyanın yerleri çok ayrı
hiçbir dizisini izlemedim izlemeyi de düşünmüyorum
Neden
Hiçbirini izlememenin gururunu taşıyorum
Delibalı izlemiştim
Yani sende haklısın canım nediyim
İçerde ve Medcezir iyiydi bence
İçerde çok güzeldi
Eşref rüya
Eşref rüya harika bir dizi
hiçbirini izlemedim🤠
ahaha
evet öyle, boku çıkınca izleyesim gelmiyor
esref ruya baya tutuldu kötü olduğunu düşünmüyorum ama listemde o kadar film varken türk dizisiyle vakit kaybedemem, senaryolar hep aynı aldatma ve siddet üzerinden gidiliyor genelde
katılıyorum
ben de keyfime göre
İzlemem yerli dizi genelde film de çok nadirdir
İlk Medcezir çok iyidi
Beğendiğim yok
İçerde
Yeşilçam
medcezir
Çoğu kötü.
Gaddar
Eşref Rüya
İçerde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?