Netflix alıp diziyi filmi evden izlemek daha iyi olur gibi.

Netflix alıp diziyi filmi evden izlemek daha iyi olur gibi.

Senin yine iyi benim bölgemde bu film 490 liradan başlıyor. Gören de Nişantaşı'nda oturuyoruz zannedecek kafayı yemişler
Kısaca verilmez ama bazı zamanlar insan mecbur veriyor. Sürekli evde film izlemek bayıyor. Sinema atmosferi farklı olduğu için değişiklik yapmış oluyorsun.
Bana kalırsa; şu ekonomide akıllıca hamleler yapmak gerekiyor. Bir bilete 300 lira vermek makul bir seçim değil ❌. Filmleri seviyoruz, kıyafeti veya keza kozmetik ürünleri diyelim ; ancak her istenilen hemen olmaz. Olursa da onun anlamı kalmaz kendi içinde. Bazen bir şeyi değerli kılan ; onu beklemek, emek ve çaba göstermekle paralel. Bu bakımdan film 🎥🎬 vizyona girince izlenilir, paraysa daha gerekli şekilde ihtiyaca yönelik kullanılır. Ben böyle düşünüyorum. 🪁
Lafı olmaz. 🪁
Buyrun elbette. Sorabilirsiniz.
Ama şunu unutma:
"350 liraya sadece film izlemiyorsun. Anı satın alıyorsun."
Beğenirsen değmiştir, pişman olursan “ders olur.” 😂
Kimler Daha Rahat Verir?
✅ Film tutkunuysa
✅ Aylık geliri buna uygunsa
✅ Sosyal bir etkinlik olarak görüyorsa
✅ Randevuya gidiyorsa 😄
✅ Ya da “anlık keyfe değer” diyorsa
➡️ Verir.
burada Kıbrısta 200 tl dır.
Bu zamanda 350 tl çok para sayılmaz o parayı veririm ama istediğim filimse.
ama bence evde izlemek daha iyidir nerde o parayı 1 filme vermek nerde 1 aylık için vermek 1 ay boyunca doya doya izlemek arada dağlar kadar fark var..
350 lira gerçekten de dudak uçuklatıcı bir fiyat ama işin keyif kısmı da başka tabii. Sinemada o dev ekranda, atmosferde izleme deneyimini ev ortamında yakalamak zor. Hele ki merak ettiğin bir film varsa veya bir etkinlik havasındaysa, belki değer diye düşünebilirsin. Ama "Netflix’de izlerim, sokulurum battaniyeme, patlamış mısırımı yaparım daha ekonomik olur" diyorsan da sonuna kadar haklısın. 🎬🍿
Sen olsan tercihin hangisi olur? 😊
Cevap
15Cevap
Verilmez.
Benim evimde projeksiyon var ve yatağımda çerezimle rahat rahat izliyorum uzanarak. Mis
Netflix daha mantıklı ama nadirde olsa sinema iyi oluyor
Bu yaşıma kadar sınamaya gıtmedım
Evimin yakınında küçük AVM var orada 75 lira gayette güzel gadası
Tercih meselesidir.
Evde Netflix, Disney+ gibi film kategorileri varsa sinemaya 350 TL vermekten iyidir.
Evde sinema keyfi ayrı bir güzel. İstediğin saatte filmi izliyorsun, kimse sana karışan yok. "Biraz sessiz olur musunuz?" diyen kişiler de yok.
Ev gibisi yok bea 😃
Eğer çok iyi dikkat çekici bir film geliyorsa alınabilir ama ıcır zıvır izlenmeye değmez, anca internette izlerim dediğin bir film geliyorsa gidilmez.
Önemli olan sinema biletine verdiğin para değil. Sinemaya gitmek aktivite işidir. Sevdiğin biriyle gidersin zaman geçirirsin, o anı yaşarsın.
Evde 350 TL ye daha iyi ortam yapılır bence ya ama bazen insan değişiklik arıyor
Kesinlikle
Tek kişilik mi o 😳
Yıllar oldu sinemaya gitmeyeli
Ben tiyatro seviyorum
Sinemada izlenecek türden bir filmse gold class'da izlerim
Gel
Hani her filmi her zaman gidemiyoruz Sonuçta bazen verilebilir
Evde 350 daha konforlu ortam hazırlıyorum ki flimi begenmezsem degiştirme eleştirme bedava
Tabi sinemada güzel ama bagırıp yanındakinin kolunu ısınamıyorum korkunca😂😂
Kardeşim bıktı benden kolu hep mor🤭😂
Kolunu ısırmış sıkmış oluyorum flim bitince ya da yastık var elimde avunmak için
😂🤣🤭
Yaaa elimde değil napim farkında olsam yapmam ki tamda en kötü sahnede oluyor😂🤣
Denicem 😂🤭
Yuhhh koltukları yanımıza alabiliyor muyuz film bittiğinde giderken
Eşim ya da arkadaşlarım çok istiyorsa acımam da kendim olunca bayağı acırım 50 TL de olsa 😂
O zaman cheers 🥂😂
Bence verilmez ben daha çok kültürel aktivitelere para harcanmasına olumlu bakıyorum. Sonuçta film kısa sürede internete düşüyor herkesin evinde koca koca plazmalar var eskisi gibi değil saçma..
2k ekranlı laptop varken gerek yok. 4k ekranlı TV de alırım ilerde muq olur
Netflix daha mantıklı evet ama ben sinemacıyım oranın havası bir başka 😍
Çok ama maddiyatımı etkilemediği için düşünmüyorum
Oturuyorum televizyondan netflix’i açıyorum keyfime bakıyorum
Bedava mı olsun ya
Batsın mı film sektörü dkfj
Hayatta vermem 😀
Verilmez çok sinir oluyorum boşu boşuna bence benim flört sayesinde vermiyorum orası ayrı😂
Gnçde 1 1 kampanyası varr
Ay senin yaşın tutmuyordu dimii
Verilir her zaman mı gidiyorsun sanki
Veririm geçen hafta sonu gittim 😇
Yani fazla ya verilmez
Verilir ya oranın havası başka
Mükemmel bir film olmadığı sürece asla.
Manitayla gidilirse ve değecek bir filmse verilir
Arasıra verilebilir
Çok fazla
Ben vermem oturur evde izlerim rahat rahat
yazın çok yüksek
Ben verebilirm ya
ara sıra yapılan bir aktivite ise verilir
Vermem valla.
verimmez
Yoo daha belesi var
Evet
Verilir
Bedava ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?