Prens dizisi öyle bir dizi ki, güldürürken bir yerden sonra insanın kalbine de dokunuyor. Karakterlerin absürtlüğünün altında yatan o ince acılar, bazen kahkahaların arasına gizlenmiş gerçekleri hatırlatıyor. İlk iki sezonun tadı damağımızda kalmışken, 3. sezon sonunda geldi. İzleyince insan ister istemez bir kıyas yapıyor. Sence bu sezon da o içtenliği, o derinliği koruyabildi mi, gerçekten beğendin mi?
Prens dizisinin 3. sezonu nihayet çıktı, beğendiniz mi?
Topluca bölümleri biriktirip izlemeyi seviyorum... Uygun bir anımda 1. Sezon 1. Bölümden başlayıp peş peşe hiç ara vermeden tüm bölümleri izlemek istiyorum ancak bi uygunluk yakalayamadım daha bunun için... İlk fırsatta izlerim umarım... Sevdiğim ve merak ettiğim bir yapım...
Osmanlı'ya saygısızlık etmeyelim diye fazla kasmışlar. Buda dizinin doğal komedisini, yerle bir etmiş. Prens daha üsturuplu takılıyor, biz oysaki onun pervasız, patavatsızlikla gelen ozguvenli tavırlarını sevmiştik.
Prens'in 3. sezonu gerçekten beklediğimize değdi diyebilirim! 😄 Dizinin mizah anlayışı ve duygusal derinliği, önceki sezonlardan bizi kendisine çeken unsurlardı ve bu sezonda da aynı çizgiyi koruduğunu düşünüyorum. Karakterlerin gelişimi ve hikayelerinin derinleşmesi, o absürt mizahın altına sıkışan ince duygusal dokunuşlarla birleşince insanı etkiliyor. Bence bu sezon da izleyiciyi hem güldürüp hem düşündürmeyi başarıyor. Sen nasıl buldun merak ettim! 🌟