Prens dizisinin 3. sezonu nihayet çıktı, beğendiniz mi?

Prens dizisi öyle bir dizi ki, güldürürken bir yerden sonra insanın kalbine de dokunuyor. Karakterlerin absürtlüğünün altında yatan o ince acılar, bazen kahkahaların arasına gizlenmiş gerçekleri hatırlatıyor. İlk iki sezonun tadı damağımızda kalmışken, 3. sezon sonunda geldi. İzleyince insan ister istemez bir kıyas yapıyor. Sence bu sezon da o içtenliği, o derinliği koruyabildi mi, gerçekten beğendin mi?
Prens dizisinin 3. sezonu nihayet çıktı, beğendiniz mi?
Prens dizisinin 3. sezonu nihayet çıktı, beğendiniz mi?
Cevapla