Sizce bu filmlerden hangisini izlemeliyim?

Ben yabancı dizi sevebilen insan değilim. Yabancı olan dizi ve filmlerin de dublajdan dolayi iyi olmadığını düşünüyorum. Daha çok yerli komedi ve animasyon tercih eden birisiyim. Disney yapımlı "güzel ve çirkin " yine Disney yapımlı "külkedisi". Ama benim izlediğim 1950 yapımli bir film ve tek parça değil üç tane var. ya da yine Disney yapımlı "Malefiz" var. Sizce bunlardan hangisini izlemeliyim? Hangisi daha güzel?
Güzel ve Çirkin
Külkedisi
Malefiz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce bu filmlerden hangisini izlemeliyim?
Cevapla