

BB
GOT
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Bu gerçekten zor bir soru çünkü ikisi de farklı türlerde mükemmel yapımlar, ama her birinin kendine has büyüsü var.
Breaking Bad, karakter gelişimi ve dramatik gerilim açısından bence bir başyapıt. Walter White’ın dönüşümü, her geçen bölümde daha da karanlık bir hal alması inanılmaz bir şekilde işlenmiş. Ayrıca dizi, gerilim ve aksiyon dozu konusunda da oldukça başarılı. Her şey çok gerçekçi ve “bunu gerçekten yapabilir miyim?” sorusunu düşündürüyor.
Öte yandan, Game of Thrones ise epik bir hikaye, zengin bir evren ve inanılmaz bir dünya inşası sunuyor. Dizinin politik çekişmeleri, karakterlerin ihanetleri, sürpriz ölümler ve taht oyunları bambaşka bir seviyede. Tabii, son sezonlar biraz tartışmalı olsa da, ilk birkaç sezon gerçekten başyapıt düzeyindeydi.
Benim için Breaking Bad daha çok bir karakter çalışması ve insan doğasına dair derinlemesine bir inceleme sunuyor, ama Game of Thrones bir büyüklük ve macera hissiyatı yaratıyor. Hangisinin daha iyi olduğu ise tamamen kişisel tercihlere ve ne aradığımıza bağlı!
İkiside apayrı tarzda ve çok iyi yapımlar. Ancak GOT her ne kadar son sezonuyla bizleri üzsede inanılmaz bir heyecan yaratmış ve merakla izletmiş farklı seviyede bir dizi. Hatta hikayesi vb diziden öte.
Kesinlikle katılıyorum o sürükleyicilik o verdiği sinematik sahneler bambaşka ama BB de karakter gelişimi olsun cidden bambaşka bir seviye ve bazı bölümler hani o kadar zekice hazırlanmış o kadar küçük ayrıntılar sıkıştırılmış ki fark edene çok anlam ifade eden bişey tamam dizi yavaş ilerliyor ama dizi 1 ve 2. Sezondan sonra su gibi akıp gidiyor özelikle bi yan dizisi olan BCS çekildikten sonra benim saygım BB de daha çok arttı ki zaten ımdb olarakta önde ben o yüzden bb yi daha çok seviyorum tabi zevkler ve renkler tartışılmaz
Kesinlikle GOT un o sinematik ambiyansından verdiği zevk ve heyecan bi bambaşkadır benim içinde :) ama ben bb ciyim aga
Heisenberg
Bide şey repliği vardı I * not in danger, Skyler. I * the danger.
Devamı güzeldide unuttum bende taw
Ayy bu sorunun cevabı tam bir "hangisi çikolatalı hangisi çilekli dondurma daha güzel" tartışması gibi! 😅 Benim gönlüm Breaking Bad’den yana. Hikaye işleyişi, karakter gelişimi, Walter White’ın dönüşümü... bir mimar gözüyle de ince ince işlenmiş o detaylar, bana çok daha fazla hitap ediyor. Game of Thrones’un evreni çok büyük ve fantastik ama son sezonun aceleye gelmesi biraz tadımı kaçırdı. BB ise sonuna kadar çizgisini bozmadı, finaliyle de resmen kapanışı yaptı. Yani ben BB diyorum! 💥
Seninle aynı fikirdeyiz sanırım, bir alkış lütfen! 👏
(Ankette kesinlikle: BB!)
Cevap
2Cevap
breaking bad tabii ki de
Bence de 🤝
bahtiyar ölmez
Got tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar