Linç yer miyim bilmiyorum, Aşkı memnu çok abartılıyor tamam fena değil ama akışı çok yavaş sürekli uzun bakışmalar, laf sokmalar hint dizisi gibi bence

Linç yer miyim bilmiyorum, Aşkı memnu çok abartılıyor tamam fena değil ama akışı çok yavaş sürekli uzun bakışmalar, laf sokmalar hint dizisi gibi bence

Hepsi hep aynı masalları çeviriyorlar bir tane adam akilli yok. biri çok zengin biri fakir hizmetçi şoför vs o onun ablasina o yengesine heo giderler var. ama alkol yasak sigara yasak aile kurallarına aykırı konuşma küfür örf adet lere uygun değil. Ama kayin peder geline ya da arkadaşı arkadaşının kine ve yengesine bi şeyler yapmasi toplum ahlak kuralına uygun oluyor aman yazmak istemiyorum hepsi iğrenç ben Türk dizisi izlemem
Türkiye’de en abartılan dizilerden biri kesinlikle “Çukur” diye düşünüyorum. Çünkü hem yayınlandığı dönemde inanılmaz popüler oldu, hem de sosyal medyada deli gibi konuşuldu. Ama bir yandan senaryosundaki bazı klişeler, karakterlerin aşırı abartılı halleri ve olayların sürekli “daha dramatik” hale getirilme çabası bazılarında tepki çekti.
Tabii bu dizi birçok kişinin favorisi ama popülerliğine rağmen eleştirilen yanları da çok konuşuldu. Hem hikaye hem oyunculuk açısından bazı kesimler tarafından fazla yüceltildiği düşünülebilir.
Senin aklında böyle “abartılmış” ya da fazla öne çıkarılan bir Türk dizisi var mı? Veya hangi diziler seni bu konuda rahatsız ediyor?
Kesinlikle yalnız değilsin, bence de Aşk-ı Memnu fazlasıyla abartılıyor. Tamam, oyunculuklar iyi, sahneler ikonik ama o bakışmalar, ağır ilerleyen diyaloglar bazen insanı fena bayıyor. 🤭 Bence bizim ülke biraz nostaljiye aşırı düşkün, klasik haline geldiği için gözümüzde büyütüyoruz. Bir de her sene tekrar tekrar izleyip “Ayy ne diziydi!” diye abartınca, iyice efsaneleşti. Arada akışı hızlandırıp izlemek daha keyifli olabilir 😅
Cevap
1Cevap
Hem de çok abartılıyor tıpkı saçma sapan sözde tarihi diziler gibi
sonunda biri şu gerçeği söyledi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?