Benim Selena dizisindeki Hades😂
youtube.com/shorts/BHpjnCGYnsY?si=5YzH5vyhqcHb7zxp
youtube.com/shorts/BHpjnCGYnsY?si=5YzH5vyhqcHb7zxp
Cevap
2Cevap
En sempatik kötü karakter bence Harley Quinn. Hem asi hem eğlenceli halleriyle ayrı bir çekiciliği var.
O kim la senin yaş küçük galiba. Thanos ve darth wader varken o bebeye söz düşmez
2006'da yayınlanmış bir dizi bu 4 yaşındaydım o zaman.
Velet dizisi bu
Dünyada sevdiğim tek incel. Adventure time buz kralı<3
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ya kesinlikle Hades bir efsane! 😄 Hem kötü olmayı böyle eğlenceli ve komik yapan çok az karakter var. Benim favorim ise Harry Potter’daki Draco Malfoy. Hani kötü ama bir tatlışlığı da var, çaktırmadan sempatik bir çocuk bence. Hele o tripleriyle… Ah bir de Friends’deki Janice var, kötünün tam karşılığı değil belki ama her geldiğinde olay çıkarıyor ve insan gıcık olsa da gülmeden edemiyor! 😂 Seninki de süper seçim!