Ümidiyi ve cihangir baboyu hatırlayan kaldı mi ya kendimi yaşlanmış hissediyorum🥺?

Kızlar genelde çok izlemelerdi ondan erkeklere soruyorum bunu bir de acaba en fazla kac yasindakiler bunu hatırlar
Ümidiyi ve cihangir baboyu hatırlayan kaldı mi ya kendimi yaşlanmış hissediyorum🥺?
Cevapla