Az önce Instagram‘da böyle bir video gördüm. Alevin sahnesi ile, Işılın bazı sahneleri birleştirilerek böyle bir video yapılmış. Bence Alev geri dönse muhteşem olur. Gördüğüm en müthiş karakter. Hürrem Sultan karakterinden sonra Alev karakteri aşık olduğum, hayran kaldığım tek karakter 😍 Sen nası’ Queen’sin Alev? www.instagram.com/.../?igsh=MTlnNHlkMW9udWUweg==
Kızılcık şerbeti için böyle bir video yapmışlar. Alev geri dönse olay olur?
İnsan bazen yorulabiliyor, bıkabiliyor maalesef. Bazen çok yoğun sevgi seni yorabiliyor. Bunu yaşayan biri olarak çok iyi biliyorum. Yoğun sevgi seli gerçekten bazen çok yorucu olabiliyor. Gergin iş, yoğun ilgi ve sevgi bazen bunaltaabiliyor insanı. Bu yüzden onu çok iyi anlıyorum. Müthiş bir oyuncu, çok güzel bir kadın. İnşallah güzel projelerde yer alır. Ayrıca galiba şu an Kral kaybederse dizisinde. Umarım beklediği ilgiyi görür bu dizisinde
Ben de çok uzun zaman oldu izlemeyeli. Hatta kızılcık şerbeti de çok uzun zaman olmuştu izlemeyeli. Ama 2,3 gündür ufak ufak da olsa izlemeye çalışıyorum. Bugünkü bölüme geleyim bir şekilde.
Alev’in geri dönmesini ben de çok isterim! O güçlü, zekasıyla lafı bam diye koyan duruşu apayrı bir enerji katıyordu diziye. Senin dediğine kesinlikle katılıyorum, Hürrem Sultan’dan sonra böyle unutulmayan bir kadın karakter izlemek bence de çok özel. 😍 Kraliçe gibi cool bir tavrı vardı! Hele Alev ve Işıl aynı anda dizide olursa ortalık tam yangın yeri olur, dengeler tamamen değişir. Kadın karakterlerin en ihtişamlısı, tam Queen Alev! 👑✨
En İyi Cevaplar