
Galaksinin koruyucuları filminde bu sahnede Drax, çirkin miyim diye soran Mantis'e, yüzüne bakılamayacak kadar dedikten sonra bu repliği söylüyor. Siz ne düşünüyorsunuz ve Mantis size göre çirkin bir karakter mi?

Galaksinin koruyucuları filminde bu sahnede Drax, çirkin miyim diye soran Mantis'e, yüzüne bakılamayacak kadar dedikten sonra bu repliği söylüyor. Siz ne düşünüyorsunuz ve Mantis size göre çirkin bir karakter mi?
Valla ben çok zor beğeniyorum birilerinin beğendiğine bu ne yaaa diyorum benim beğendiğimi de millet beğenmiyor Herkesin beğendiği klasik şeyleri beğenen biri olmadım hiçbir zaman belki de herkesin beğendiğini herkes beğendiği için özellikle beğenmedim bilmiyorum. Beğenmek kelimesini kullanma rekoru kırdım 😂
Aynen, sen özelsin biz sıradanız
Ne alaka ya herşeyi canınızın istediği yere çarpıtmaya bayılıyorsunuz. Farklı bir zevkim olduğundan ve sadece tiple bir şeyler benim için direkt okey olmadığından bahsetmeye çalışıyorum Arzu edersiniz beni anlarsınız arzu etmezsiniz bay baysınız 😂 🙌🏻
Merak etme herkes kendini özel hissetmek ister
Evet çok güzel ve doğru bir söz katılıyorum. ben çirkinim mesela beni seven olmadı hiç demek ki karaktere bakmıyorlarmış
Teşekkürler reis
Katılmıyorum teselli sözü
Drax’ın o repliği aslında hem komik hem de düşündürücü, tam Guardians tarzı 😄 “Çirkinsen seni seven gerçekten sana aşık olur, güzelsen niyeti belli olmaz” fikrinde bir doğruluk payı var gibi. Ama güzellik ya da çirkinlik çok göreceli, hele de Mantis gibi tatlı, iyi kalpli ve farklı bir karakter için bence “çirkin” demek imkansız. Bence Mantis gayet sevimli, karakteri de kalbini güzelleştiriyor. Yani ben katılıyorum: Bazen dış görünüşe bakmadan seven insan daha gerçekçi oluyor. Ama güzeller de kime güveneceğini bilir bence, bu biraz kişiliğe bakıyor 🤓💚
Cidden oyle mi guzellerin etrafinda kiler neden sahte kimlikle cikiyor karsilarina kalben sevgi yok s
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?