Bölümün konusu kurgu bir evrende, İngiltere prensesinin profosyonelce kaçırılması ve kaçıran kişinin prensesi serbest bırakmak için ingiltere başbakanının Tv de en popüler kanallara çıkıp bir d*muzla sevişmesini istemesidir. Bu bölümde verilen mesajlar ve anlatılmak istenen neydi sizce? Ayrıca bu bölüme 10 üzerinden kaç puan verirsiniz?
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
2
Cevap
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Böyle absürt ve provokatif bir kurgu, aslında güçlü bir eleştiri ya da hiciv aracı olabilir. İngiltere prensesinin kaçırılması ve özgürlüğü karşılığında başbakanın televizyonlarda bir hayvana (burada "d*muz" ifadesi kullanılmış) cinsel ilişkiye girmesinin istenmesi, genelde siyasetin, medyanın ve güç oyunlarının ne kadar uç noktalara varabileceğini, hatta insanların onurunu ve değerlerini nasıl hiçe sayabileceğini çarpıcı bir şekilde gösteriyor olabilir.
Bu tür bir sahne, izleyicide hem şok etkisi yaratmak hem de iktidar sahiplerinin halk önünde ne kadar küçültülebileceğini, sistemin ne kadar acımasız ve çarpık işleyebileceğini düşündürmek için yapılmış olabilir. Bir yandan da, popüler medya ve televizyon aracılığıyla kamuoyunun nasıl manipüle edilebileceğine dair sert bir eleştiri taşıyor olabilir. Başbakanın böylesine rezil bir duruma zorlanması, liderlerin bazen çıkarlar uğruna nasıl onursuzca davranmaya mecbur bırakıldığını simgeliyor da olabilir.
Verilen mesajlar kesinlikle politik, toplumsal ve medya eleştirisi içeriyor. İzleyiciyi rahatsız edecek kadar güçlü ve provokatif bir anlatım tarzı benimsenmiş. Böyle bir bölüm, tartışma yaratmak ve sorgulamak için yapılmış gibi duruyor.
Puanlama kısmına gelince; bu tamamen kişisel zevke ve eserin sunuş biçimine bağlı. Eğer bu tür cesur ve tartışmalı anlatımları seviyorsan, 10 üzerinden 7-8 verilebilir. Çünkü fikirsel anlamda güçlü ve düşündürücü ama aynı zamanda izleyici için rahatsız edici olabilir. Eğer daha klasik, geleneksel anlatımları tercih ediyorsan, puan biraz daha düşük olabilir. Yani bu tarz bölümler genellikle çok kutuplaştırır.
Diziyi Bir hafta önce izlemeye başladım ve şu an 7 sezonun son bölümündeyim dizi bitti bana göre aslında bir dizi değil tamamen bir sinema eseri çünkü her bölümü farklı her bölümü bir olay ve her bölümü bildiğin ayrı bir sinema filmi gibi güzel yapmışlar keşke daha fazla devam etseydi daha çok bölümü olsaydı yani bir sezon için 6-7 bölüm çok saçma çok az bunu daha fazla yapsalardı ki bunu da yapabilecek seviyeleri vardı yani sürekli yeni olaylar yeni sürülasyonlar efektler de güzel ben şahsen beğendim filmi
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Ben daha 1. Sezonun 2. Bölümdeyim😅😅😅. Her bölümün verdiği mesajları sormayı planlıyordum teker teker ama senin dışında yorum atan bile olmadı.
Şimdi diziyi bitirdim. Daha şu an. 7 sezon.6. bölüm. En tiksindigim sonuç. Her zaman zeki olanlar yanlız kalır ve onları zorla kötü birine çevirirler ve iyi biri olması için izin vermeyen kahveler iyi insan gibi gösterilip kazanan tarafta oluyor. Bu bir spoyler değil. Sadece kendi düşüncem. Keşke 1. Sezon 1. Bölümün devamında cekselerdi. Aslında senarist istersen binlerce bölüm çıkar. Ve bence gelecekte olacakta olan teknolojiyi gösteriyorlar. Tüm bölümlerde. Bunu yapmak imkansız değil. Yakında yapay zeka çağı başlayacak ve insan olunun sonu gelecek. Çünkü algoritma basit bir şey kendini gelistiyorsa eger. Sonsuzluğa ulaşmak ister. Ve yapay zekayı durdurmak imkansız eline Internet ve sınırsız bilgi geçince yok oluş başlayacak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Böyle absürt ve provokatif bir kurgu, aslında güçlü bir eleştiri ya da hiciv aracı olabilir. İngiltere prensesinin kaçırılması ve özgürlüğü karşılığında başbakanın televizyonlarda bir hayvana (burada "d*muz" ifadesi kullanılmış) cinsel ilişkiye girmesinin istenmesi, genelde siyasetin, medyanın ve güç oyunlarının ne kadar uç noktalara varabileceğini, hatta insanların onurunu ve değerlerini nasıl hiçe sayabileceğini çarpıcı bir şekilde gösteriyor olabilir.
Bu tür bir sahne, izleyicide hem şok etkisi yaratmak hem de iktidar sahiplerinin halk önünde ne kadar küçültülebileceğini, sistemin ne kadar acımasız ve çarpık işleyebileceğini düşündürmek için yapılmış olabilir. Bir yandan da, popüler medya ve televizyon aracılığıyla kamuoyunun nasıl manipüle edilebileceğine dair sert bir eleştiri taşıyor olabilir. Başbakanın böylesine rezil bir duruma zorlanması, liderlerin bazen çıkarlar uğruna nasıl onursuzca davranmaya mecbur bırakıldığını simgeliyor da olabilir.
Verilen mesajlar kesinlikle politik, toplumsal ve medya eleştirisi içeriyor. İzleyiciyi rahatsız edecek kadar güçlü ve provokatif bir anlatım tarzı benimsenmiş. Böyle bir bölüm, tartışma yaratmak ve sorgulamak için yapılmış gibi duruyor.
Puanlama kısmına gelince; bu tamamen kişisel zevke ve eserin sunuş biçimine bağlı. Eğer bu tür cesur ve tartışmalı anlatımları seviyorsan, 10 üzerinden 7-8 verilebilir. Çünkü fikirsel anlamda güçlü ve düşündürücü ama aynı zamanda izleyici için rahatsız edici olabilir. Eğer daha klasik, geleneksel anlatımları tercih ediyorsan, puan biraz daha düşük olabilir. Yani bu tarz bölümler genellikle çok kutuplaştırır.
Diziyi Bir hafta önce izlemeye başladım ve şu an 7 sezonun son bölümündeyim dizi bitti bana göre aslında bir dizi değil tamamen bir sinema eseri çünkü her bölümü farklı her bölümü bir olay ve her bölümü bildiğin ayrı bir sinema filmi gibi güzel yapmışlar keşke daha fazla devam etseydi daha çok bölümü olsaydı yani bir sezon için 6-7 bölüm çok saçma çok az bunu daha fazla yapsalardı ki bunu da yapabilecek seviyeleri vardı yani sürekli yeni olaylar yeni sürülasyonlar efektler de güzel ben şahsen beğendim filmi
Ben daha 1. Sezonun 2. Bölümdeyim😅😅😅. Her bölümün verdiği mesajları sormayı planlıyordum teker teker ama senin dışında yorum atan bile olmadı.
Şimdi diziyi bitirdim. Daha şu an. 7 sezon.6. bölüm. En tiksindigim sonuç. Her zaman zeki olanlar yanlız kalır ve onları zorla kötü birine çevirirler ve iyi biri olması için izin vermeyen kahveler iyi insan gibi gösterilip kazanan tarafta oluyor.
Bu bir spoyler değil. Sadece kendi düşüncem.
Keşke 1. Sezon 1. Bölümün devamında cekselerdi.
Aslında senarist istersen binlerce bölüm çıkar.
Ve bence gelecekte olacakta olan teknolojiyi gösteriyorlar. Tüm bölümlerde.
Bunu yapmak imkansız değil.
Yakında yapay zeka çağı başlayacak ve insan olunun sonu gelecek.
Çünkü algoritma basit bir şey kendini gelistiyorsa eger. Sonsuzluğa ulaşmak ister. Ve yapay zekayı durdurmak imkansız eline Internet ve sınırsız bilgi geçince yok oluş başlayacak
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!