Black Mirror 'in yeni sezonunu izlediniz mi?

Tabi biraz abartıyorlar dizide ama bizim şu anki hayatlarımızda da teknolojiye esir olmuş durumdayız. Ben haftalık 8 saat Chatgpt kullanmışım mesela.. 7. Sezonun ilk bölümü özellikle çok üzücü geldi bana, şimdi anlatıp da spoiler vermeyim çok ağırdı ama. Siz ne düşünüyorsunuz izleyenler?

Black Mirror 'in yeni sezonunu izlediniz mi?
Cevapla