Gece gece black swan izledim korkuyorum konusalım mı?

Tam eski sevgiliye mesaj atma bahanesi gibi bi baslık oldu ama gercekten korkuyorum yav amerikan sineması benim neyime ac zeki demirkubuz izle iste anadolulu. Neyse arkadaslar, kırmızı gözler, karanlık odalar, aynalar falan beni cok korkutuyor zaten filmi de hic beğenmedim ne sacma sapan bi seymis kara kuğu olduğu sahne güzeldi ama. Keske bunu izleyene kadar serenayın öğretmenine asık oldugu filmi izleseydim neyse elimizde kaybolan 2 saatten baska bir sey yok. Geriye kalan birkaç saatimi de bana bıraktıgı korkuyla ve film hakkında konusarak harcayacagım ve ömür böyle bitecek. Merak edenler icin deli degilim.. sadece basak burcuyum (maalesef)

Gece gece black swan izledim korkuyorum konusalım mı?
Güncellemeler
1 yıl
Bahtıma düsene bak sapık hesabı.. kırmızı gözlü kara kugu ısıgı kapattıgımda beni yiyebilirsin
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaslar ne buldum dersiniz... yalan dünyaya makale yazmıslar
Gece gece black swan izledim korkuyorum konusalım mı?
Cevapla