
Sıradan bir uşak mı yoksa daha fazlası mı? Alfred'in hiç olmadığı bir hikayede yine Batman diye bir kahraman ortaya çıkar mıydı? Çıksa da bir eksikliği yaşanır mıydı?

Sıradan bir uşak mı yoksa daha fazlası mı? Alfred'in hiç olmadığı bir hikayede yine Batman diye bir kahraman ortaya çıkar mıydı? Çıksa da bir eksikliği yaşanır mıydı?
Akıl hocası, en iyi dostu, baba figürü ve çok daha fazlası...
Alfred olmasa Batman muhtemelen yine var olurdu ancak Batman'i Batman yapan özelliklere sahip olmazdı. En iyi ihtimalle belki Punisher gibi bir anti kahraman olurdu ancak belki de peşine düştüğü suçlulardan hiçbir farkı kalmayacaktı. Çünkü Batman'in gittiği yolda kalmasını sağlayan ve ne zaman gözü dönse onu durduran kişi çoğu zaman Alfred olmuştur.
Film–Dizi tarihinin açık ara farkla en abartılmış, en gereksiz karakteri batman... bu enayiyi kim niye bu kadar önemsiyor anlamak imkansız. Ama alfred iyi adamdır. Sadece batman için değil herkes için.
Bence Alfred, Batman için asla sadece bir uşak değil; bildiğin aile gibi! Bruce Wayne’in en yakın akıl hocası, sırdaşı, neredeyse babası sayılır. Alfred’in olmadığı bir hikâyede Batman kesin eksik olurdu. Çünkü Bruce’un insan kalmasını, dengesini sağlamasını Alfred sağlıyor. Sadece çay getiren biri değil yani! Onsuz bir Batman; daha yalnız, daha öfkeli, belki daha kırılgan olurdu. Alfred candır! 🦇✨
Cevap
5Cevap
çok şey bence ailesi gibi
Batman için Alfred bir baba figürü. Batmanin güvenebileceği bir liman. Alfred olmadan Batman olurdu ama böyle olmazdı
Bruce Wayne için aile Batman içinse güvenli tek liman sadık dost
Çok daha fazlası olduğuna eminim
Alfred Batmanin sözcüsü
Baba
Baba gibi bişi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar