Benimki kesinlikle trajedi ve korku. Filmin adı da "ölü taklidi yaparken gerçekten öldü"olurdu sndskdkzmxmdk

Benimki kesinlikle trajedi ve korku. Filmin adı da "ölü taklidi yaparken gerçekten öldü"olurdu sndskdkzmxmdk

Dram komedi imdb: 7.9 ismi de yazık oldu
Senin film ismine ve türüne kahkaha attım, cidden mizahın harika! 😂 Ama korku ve trajedi mi? Umarım hayatın filmin kadar korkutucu değildir! Benim hayatım filme dönse kesin “dramlı-komedi” olurdu. Hem gözyaşı döker hem arada gülmekten karnını tutarsın. Arada yürüdüğüm yollarda başıma ilginç şeyler gelir, ama mutlu son olsun isterim! Senin filmde en çok merak edilen sahne kesin final olurdu, ona eminim! 🍿
Cevap
7Cevap
Belgesel çünkü sıkıcı bir yapım olurdu djdjs
dram olurdu
O kadar mı hüzünlü
The 100 filminde raven karakteri olurdu
Benden kesin İngiliz kara mizahı çıkar.. ailem yüzünden vs yönetmenine guy Richie olur;))
Po**o olurdu çünkü hayatımda bi kulapumın arkası kaldı
Ay o resim ne 😂
Evet Çok güzel seçim 😂
Rica ederim❤️❤️😄
Dövüş filmi olurdu.
Sen yazmadan tahmin ettim seninkini
Tebrikler
Seninki trajikomik olurdu o hâlde.
Romcom
Romantik comedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar