Hayatını filme dökecek olsalardı hangi türde olurdu? Neden?

Benimki kesinlikle trajedi ve korku. Filmin adı da "ölü taklidi yaparken gerçekten öldü"olurdu sndskdkzmxmdk

Hayatını filme dökecek olsalardı hangi türde olurdu? Neden?
Hayatını filme dökecek olsalardı hangi türde olurdu? Neden?
Cevapla