Bunu daha çok bu türün sevenlerine sormak istedim. Ben de severim bu arada korku filmi ama aşırı da izlemem. Aksiyon, komedi veya diğer türleri az çok anlıyorum da bir insan neden korkmak ister? Benim de kendimce bazı fikirlerim var ama size de sormak istedim.
Korkmak için değil sıkılmamak için korku filmi diri tutuyor meraklandırıyor. Mesela izlediğim türler korku, gizem gerilim diğer türlere pek şans bile vermiyorum çünkü izlediğim türlere daha çok sürükleyici oluyor.
Cinli konulu yapımlar dışında tüm korku filmlerine okeyim seviyorum özellikle tek izlemeye bayılıyorum bana "abiiiiiiii o neydi öyle" dedirtsin öyle heyecansız filmler ilgimi çekmiyor sende izle şöyle kesmeli biçmeli
Adrenalin ihtiyacı. Bakalım benim sınırım ne, beni en çok ne etkiliyor, nelerden korkuyorum? Ya da başıma ne gelse rahatsız hisseder, paniklerim? Sorularına cevap aramak olabilir. Şahsen kendimi test etmek için izliyorum biraz da
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Beyne hormon salgılatıyor ve bu uyarılar hoşumuza gidiyor sonuç olarak bir düzüne şeyi beynimiz biz yaşamış gibi tepki verirken vücudumuz güvende oluyor.
Bu sorunun cevabı aslında hem psikolojik hem de biraz içgüdüsel 😊 Korku filmi izlemek, adrenalinimizi yükseltip bize “tehlikesiz bir korku” yaşama fırsatı sunuyor. Yani koltukta güvende oturup kalbimizin hızlı atmasına izin veriyoruz! Bazen de hayatın rutininden kaçmak için, bazen de kendi cesaretimizi sınamak için izliyoruz. Bir de toplu izlenince arkadaşlarla çığlık atmak, sonra gülmek efsane keyifli oluyor 😄 Resimdeki gibi maskeler de işin eğlencesi zaten!