Sizce Disney, Daradevil Born Againle şiddetin dozunu neden böyle arşa çıkardı?

Merhaba KScanlar uzun zaman sonra nasılsınız bakalım.

Disney bu kadar aşırı şiddet sahnesini bırak deadpool gelene kadar bile bunu asla yapmadı hatta deadpool wolverine bile bu kadar berbat olmamıştı.

Daredevil Born Again sezon finalini izlediyseniz.

Spoiler olmasın diye izlemeyenler izlerse izleyenler zaten konuya eklediğim resimde kingpin'in bu sahnenin devamında yaptığını anlatamıyor insan.

Disney dijitale geçince böyle über über sahneyi marvel yapımlar da göstermemişti.

Sokak seviyesi Netflix serilerine sadık kalmak ister gibi yeniden çekimlere gitmiş bu dozu abartmıştı gayet iyi olmuş ama böylesini kimse beklemiyordu. Siyah kostümü giyince ikinci sezon Daredevilde muhtemelen böyle acımasız olacaktır. Punisheri her ne kadar acımasız olmaması konusunda yavaşlatmış olsada ikinci sezon onunda eski acımasız halini göreceğizdir.


Aslında soru biraz da Daredevil Born Again sezon finalini nasıl buldunuz gibi oldu ama bu açıdan değil Disneyin buna evrilmiş olmasını merak ediyor insan.

Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Sizce Disney, Daradevil Born Againle şiddetin dozunu neden böyle arşa çıkardı?
Sizce Disney, Daradevil Born Againle şiddetin dozunu neden böyle arşa çıkardı?
Cevapla