Normalde polisiye dizi sevmem. Ama bu dizi gerçekten çok iyi.

Normalde polisiye dizi sevmem. Ama bu dizi gerçekten çok iyi.

Cevap
11Cevap
3. sezon pek iyi değildi bence 2 daha iyiydi
bitirdim ama eski sezonlar daha iyiydi bence baya zorlama yapılmış gibiydi
Bence harika olmuş
Bu adamı gördüm fragman da reklamda falan ilgi çekici gibi geliyor ama polisiye sevmiyorum bende 🙂
İzlersen ne kadar kaliteli olduğunu anlarsın dostum
Evet. Çok güzel dizi gerçekten. Yeni sezonu heyecanla bekliyorum
Yabancı dizileri yakından takip ediyorum. Bu da favori dizilerimden birisi.
Adam gerçekten karizma. Bu adam için bu diziyi izlerim ben :d
İlk fırsatta izleyeceğim. Resimdeki oyucuyu SMALLVİLLE den hatırlıyorum sanki.
Daha yeni görüyorum bu diziyi
3. Sezon çıktı mı
Çoktaaannn
Epeydir bakmıyorum demek ki
evet bitirdim
Hayır
Bu adam tam bir efsane
Gerçekten güzel dizi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aa Reacher’a başlayan birini bulmuş olmak ne güzel! 😊 Yeni sezonu izledim ve yine baya akıcıydı. Jack Reacher'ın o kendine has karizması ve zekası diziyi hiç sıkıcı hale getirmiyor. Polisiye sevmemek de haklı bir nokta, ama o detaylı hikâye örgüsü, sürükleyici sahneler derken dizi kendini izletiyor. Zaten başrolün fiziksel gücünü sergilediği sahneler de çok iyi. Ben de başta başlamak için tereddüt etmiştim ama şiddetle tavsiye ederim 😄. Senin fikrin ne sahiden, yeni sezon beklentini karşıladı mı? 😊