Kardeşim, Kurtlar Vadisi sevmiyor diye nefret ediyorum. Normal mi?

Biz 3 kardeşiz; ben ve en küçük kardeşim Kurtlar Vadisi seviyor ama ortanca olan yani diğer kardeşim Ezel dizisini seviyor ve ben o yüzden ondan nefret ediyorum. Kız olsa hadi neyse de, bir erkek Ezel dizisini sever mi? Karı mı lan bu? Küçük kardeşim kadar bile beyni yok; beyni olsa Kurtlar Vadisi'ni severdi. Yok efendim işte Ezel dizisi daha anlamlı ve kendine hitap eden bir diziymiş.. pehh!.. bu çocukta beyin yok. %52'lik kesimden olabilir.
Normal
Değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kardeşim, Kurtlar Vadisi sevmiyor diye nefret ediyorum. Normal mi?
Cevapla