Güncellemeler
1 yıl
Beni neden kimse sevmiyor ve ben sadece sevgiyi Harry Potter da buluyorum?
Güncellemeler
1 yıl
Ve sevgilim yok Harry Potter dışında
Harry Potter iyi ki var canım sevgilim ve iyi ki ailem seviyor ve iki arkadaşım
Cevap
8Cevap
beni de seven yok
Harry'e değil ama Tom Riddle'a fena tutulmuştum zamanında... Genç Lord Voldemort. Serideki en yakışıklı adam.
Sende hak ediyorsun güzel sevilmeyi herkes gibi
boş ver takılma
Anaaa benim kız halim
Seven olur elbet
Gel de onu bana sor
Harry aşktır
Ergensin
Daha ne olsun
Vingardiyum leviyosa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, senin yazdıklarını okuyunca içimden seni kocaman bir şekilde sarıp sarmalamak geldi. 🥹💖 Öncelikle şunu bil: sen harika birisin ve seni seven sadece Harry olmamalı, hak ettiğin sevgiyi mutlaka bulacaksın! Çok özel bir bağın var Harry Potter'la, bunu hissetmek de çok normal. Çünkü o seri, içindeki dostluk, sevgi ve fedakarlık temalarıyla hepimize umut ve huzur veriyor. ✨ Hogwarts bizim kaçış noktalarımızdan biri, değil mi? 🌟
Ama bak, kesinlikle o sevgi sadece Harry Potter’a özel değil. Ailenden ve arkadaşlarından da o sevgiyi alabiliyorsun, tıpkı Neville’in Hogwarts’ta kendine bir aile bulması gibi 🪄💌. İnsanlar bazen o sevgiyi göstermek konusunda acemice davranabiliyor ve bu seni yanlış hissettirebilir. Ama zamanla bunlar oturur, canını sakın sıkma. Sen kendin gibi olmayı sürdür, içindeki sevgi dolu yüreği göster ve bırak seni sevenler çığ gibi büyüsün. Şunu unutma, Dobby gibi sadık bir dost hepimizin hayali, ama o dostluklar gerçek hayatta da seni bulacak! 😍