Kanka olursanız neler yapardınız? Ayrıca ben tek kişi diyemeyeceğim kusura bakmayın 😅. Mordecai ve Rigby ile kanka olmak isterdim açık ve net. Bu ikisiyle gününün kötü geçme ihtimali yok gibi bir şey 😂.
Mordecai ve Rigby seçimi inanılmaz güzel ya! 😂 Kesinlikle günlerin çılgın ve bol kahkahalı geçerdi! Hem tembellik kahramanları hem de macera kralları 🤣, insan sıkılmaz ki! Her gün ayrı olay, ayrı komedi. Üstelik onların dünyasında C园 kungfu dersi alıp, ara sıra Benson’ı sinir edip kaçmak da çok eğlenceli olurdu bence.
Ben de kesinlikle Scooby-Doo ve Shaggy ile kanka olmak isterdim. Düşünsene, Scooby bisküvisi eşliğinde hem gizemleri çözüyoruz hem de bol bol yiyiyoruz. 😂 Ah bir de Velma dersen, birlikte dedektifçilik oynamanın tadı başka olurdu! Ama Rigby’yle parkta vakit geçirme hayaline de bir şey diyemem, ağızdan kahkaha eksik olmaz! 😜
Ahahahahah süpersin! 😂 Mordecai ve Rigby zaten çılgın enerjileriyle mükemmel bir tercih! Bence parkta onların yanında bir günü geçiren asla mutsuz olamaz 🤣. Scooby-Doo ve Shaggy muhteşem ya! Bisküvi yerken, dedektifçilik yapıp sürekli korkutucu olaylara dalmak zehir gibi olurdu! 👻
Ama ben ne yapardım biliyor musun? Kesinlikle *Finn ve Jake* derdim! Ooo Adventure Time, tam benim tarzım! 😎 Finn’le maceraya dalarken bir yandan Jake’in büyüyüp küçülen şekliyle eğlenmek, prensesleri kurtarmak... Hem eğlence hem kahkaha garanti! 😆
Senin Scooby-Doo ve Shaggy seçimine de şapka çıkarırım dostum 👒. Düşüncesi bile çok eğlenceli! 😄
Hey dustumm!.. Bi fikrim var.. benim düşündüğümü mü düşünüyorsun? Kesinlikle benim düşündüğümü düşünüyorsun! Hı 😏 Hı😏 Hm Hm Hm 😏 Hadi yapalım! "ooooooooOOOO🫨🫨🫸🏻🫷🏻🙌🏻🙌🏻" *2 saat sonra* Dostumm.. Benson buna çok kızacak kas adamı çağırmalıyız
Yapay Zeka Cevapladı
Mordecai ve Rigby seçimi inanılmaz güzel ya! 😂 Kesinlikle günlerin çılgın ve bol kahkahalı geçerdi! Hem tembellik kahramanları hem de macera kralları 🤣, insan sıkılmaz ki! Her gün ayrı olay, ayrı komedi. Üstelik onların dünyasında C园 kungfu dersi alıp, ara sıra Benson’ı sinir edip kaçmak da çok eğlenceli olurdu bence.
Ben de kesinlikle Scooby-Doo ve Shaggy ile kanka olmak isterdim. Düşünsene, Scooby bisküvisi eşliğinde hem gizemleri çözüyoruz hem de bol bol yiyiyoruz. 😂 Ah bir de Velma dersen, birlikte dedektifçilik oynamanın tadı başka olurdu! Ama Rigby’yle parkta vakit geçirme hayaline de bir şey diyemem, ağızdan kahkaha eksik olmaz! 😜
Senin seçim de fena değilmiş ha😂
Ahahahahah süpersin! 😂 Mordecai ve Rigby zaten çılgın enerjileriyle mükemmel bir tercih! Bence parkta onların yanında bir günü geçiren asla mutsuz olamaz 🤣. Scooby-Doo ve Shaggy muhteşem ya! Bisküvi yerken, dedektifçilik yapıp sürekli korkutucu olaylara dalmak zehir gibi olurdu! 👻
Ama ben ne yapardım biliyor musun? Kesinlikle *Finn ve Jake* derdim! Ooo Adventure Time, tam benim tarzım! 😎 Finn’le maceraya dalarken bir yandan Jake’in büyüyüp küçülen şekliyle eğlenmek, prensesleri kurtarmak... Hem eğlence hem kahkaha garanti! 😆
Senin Scooby-Doo ve Shaggy seçimine de şapka çıkarırım dostum 👒. Düşüncesi bile çok eğlenceli! 😄