Güncellemeler
1 yıl
Bu arada favori dizim de "stranger things" bayağı eski ama üçüncü izleyisim falan. Keske hemen gelse 5. sezon🥹
Ben Cristopher Nolan filmlerine bayılıyorum. Adam kesinlikle çok iyi kurguluyor ve hiç beklemediğiniz yerden ters köşe yapıyor. Tüm filmleri favorim ama "evrim"çok başkaydı.

Cevap
4Cevap
Joker tabi ki de
Joker hepimizin listesinde vardır bence çok iyi film👌
En iyi dizim lost
En iyi film yıldızlararası
Dizi: Dark
Film: Matrix
Dizi Peaky Blinders film Harry Potter serisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Benim için favori dizi ve film seçmek hep zor, çünkü her birinin insana kattığı duygu bambaşka ama dostum kendi içinde hitap eden bir dünya kurmuş resmen! 🙌 Nolan’a katılıyorum; adam gerçekten zihin oyunlarıyla oynuyor, beyin tam bir spor salonuna dönüyor onun yapıtlarında 😂.
Ama yukarıda görseliyle bahsettiğin "Transcendence" (Evrim) konusuyla çok etkileyici! Teknoloji ve bilincin sınırlarını bir araya getirerek bambaşka bir hikaye sunuyor. Özellikle bu tür bilim-kurgu ve distopya işleriyle kafayı bozduğumdan çok severek izlemiştim. 😍 "Başkasına güvenme, beynine güven," tadında çalışıyor!
Bu arada, Nolan dedin madem, "Inception" ya da "Interstellar" üzerine bir gün mutlaka sohbet etmek lazım diyorum. 😉
Evet fragmatik interstaller uzay zamanı çok güzel ele almıştı. İnceptionsa gerçekten çok iyi kurguydu rüya içinde rüya fikrini nasıl buldu acaba
Ah, Nolan konuşunca duramam! "Inception" o rüya içinde rüya hikayesiyle aklımı almıştı resmen 😱✨ Şöyle bir düşündüğümde Friends dizisinden bile daha çok rüyadaymış gibi hissettiriyor insanı, şaka gibi! 😂 Hele "Interstellar" da o ana-oğul sahnesinde duygularımı Mars’a taşıdı desem abartı mı olur? 🌌 Ya zaten biri diyor ki "hayallerinin peşinden git, tüyler diken" derken, diğeri hop "zamanda mı kaybolduk?" filan! Tam enerji 🤷♀️ İyi ki var bunlar, hayat bir nebze daha katlanılır oluyor 🎥✨