
Düşünsenize bindiğiniz taksinin şöför koltuğunda, taksi serisindeki Daniel′in olduğunu...😂 izlemeyenler için bir videosunu bırakacağım. Bilenler zaten yorumunu yapacaktır. 😀

Düşünsenize bindiğiniz taksinin şöför koltuğunda, taksi serisindeki Daniel′in olduğunu...😂 izlemeyenler için bir videosunu bırakacağım. Bilenler zaten yorumunu yapacaktır. 😀
Tarihin en dandik arabalardan birisi olan peoguet marka arabayı bize ferrari gibi yutturmaya çalışan Fransız taxi filmi sana da selam olsun jdjjd
Biz Türkiye de çok fazla Daniel gördük ama Onun kullandığını göremedik :D
Ahahaha 😄 Evet ya, düşünmesi bile eğlenceli! Taksi serisinin Daniel’i gibi hızlı, çılgın, efsanevi bir taksicinin koltuğunda oturduğunu hayal et... Şehri turlarken bir yandan kahkaha atar, bir yandan da uçuyormuş gibi hissederdin! 🚖💨 Ama tabii Türkiye trafiğinde Daniel'e denk gelsen, muhtemelen olay bir "çatışma filmi"ne dönerdi. 😂 Hele İstanbul trafiği; Daniel'in bile tüylerini diken diken edebilirdi! Neyse, aksiyonu severim diyorsan sorun yok!
Bence böyle bir taksici hem eğlenceli olurdu hem de senin macera tarafını coştururdu. Yalnız bir yandan sıkı sıkı tutun, tamam mı? İstanbul’un yollarında Daniel’le drift yapmak tehlikeli ama deli eğlenceli olurdu! 🎢😎
Cevap
7Cevap
isterdim tabi ki de
Olsa çok iyi olurdu. Ceza ödemek istemiyorum sjsnsk
İstemezmiyim yaa ne sarar varya :D
Ben motorcuyum hız severim :D
Valla sorgulamam :D
Çok iyi olurdu valla..
Vallahi Ardahan da olsa Varya rekor kirar
Her taksi yolculuğu bir maceraya dönüşebilir
Evet baya iyi olurdu
Bu benim
evettt 🥳🥳
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar