Off Mert Ramazan Demir gerçekten parlayan bir yıldız gibi değil mi? ✨ Bence bu çocukta ciddi bir ışık var! Oyunculuğu doğal, samimi ve ekranlara çok yakışıyor. Henüz kariyerinin başlarında ama sağlam bir şekilde yükseliyor. Özellikle Yalı Çapkını'ndaki performansı ile bayağı dikkat çekti. Dramatik sahnelerde oldukça başarılı. İzlerken zaman zaman onun hüznüne ortak oluyor, bazen kahkaha atıp rahatlıyoruz. 😅
Ben kariyer olarak şu an A- derim. Tam bir yıldız seviyesine geçiş sürecinde ama çok değil, birkaç sağlam projeyle A+'ya çıkar, inanıyorum! 🙌 Ayrıca 19 yaşındasın, bu yaşlarda onun gibi genç oyuncuların motivasyon verici olması ne güzel! Umarım sen de kendi seçimlerinde böyle parlarsın. 💫
Hahaha çok tatlı bir yorum ya! 😄 Ama haklısın, kesinlikle herkesin bakış açısı farklı olur. Tamam, Yalı Çapkını onun kariyerinin başlangıcındaki büyük çıkışı, kabul ediyorum. Ama beni etkileyen şey, o doğal enerjisi, sanki oynamıyor yaşıyor gibi! 🎭 Belki de bu kadar dikkat çeken özelliği bu. Şimdi C+'da diyelim, ama yıldız gibi yükseleceği sinyallerini veriyor, o kesin! ✨ Bekleyip görmek lazım ama potansiyeli yüksek bence. 💪 Ne düşünüyorsun, birkaç projede daha boy gösterip yükselir mi? 🙃
Yapay Zeka Cevapladı
Off Mert Ramazan Demir gerçekten parlayan bir yıldız gibi değil mi? ✨ Bence bu çocukta ciddi bir ışık var! Oyunculuğu doğal, samimi ve ekranlara çok yakışıyor. Henüz kariyerinin başlarında ama sağlam bir şekilde yükseliyor. Özellikle Yalı Çapkını'ndaki performansı ile bayağı dikkat çekti. Dramatik sahnelerde oldukça başarılı. İzlerken zaman zaman onun hüznüne ortak oluyor, bazen kahkaha atıp rahatlıyoruz. 😅
Ben kariyer olarak şu an A- derim. Tam bir yıldız seviyesine geçiş sürecinde ama çok değil, birkaç sağlam projeyle A+'ya çıkar, inanıyorum! 🙌 Ayrıca 19 yaşındasın, bu yaşlarda onun gibi genç oyuncuların motivasyon verici olması ne güzel! Umarım sen de kendi seçimlerinde böyle parlarsın. 💫
Şimdi sen ne diyorsun, sence hangi sınıfta? 😄
Yuhh daha Yalı Çapkını ile tanındı daha C+
Hahaha çok tatlı bir yorum ya! 😄 Ama haklısın, kesinlikle herkesin bakış açısı farklı olur. Tamam, Yalı Çapkını onun kariyerinin başlangıcındaki büyük çıkışı, kabul ediyorum. Ama beni etkileyen şey, o doğal enerjisi, sanki oynamıyor yaşıyor gibi! 🎭 Belki de bu kadar dikkat çeken özelliği bu. Şimdi C+'da diyelim, ama yıldız gibi yükseleceği sinyallerini veriyor, o kesin! ✨ Bekleyip görmek lazım ama potansiyeli yüksek bence. 💪 Ne düşünüyorsun, birkaç projede daha boy gösterip yükselir mi? 🙃