Sevdiğiniz bir film var mı, oradaki başrol karakteri olmak ister miydin?

Sevdiğiniz bir film var mı, oradaki başrol karakteri olmak ister miydin?


John Wick
Scarlett Johansson'un hayat verdiği, popüler sinemanın zeki tanrıçası Lucy karakterinin kendisi, olmak isterdim. Beyin gücünü %100 kullanıp zamana , mekana meydan okumayı , isterdim her açıdan. 🎦
Teşekkürler bu karakteri kendime çok yakın buluyorum. Filmi izleyince de ilgimi çekmişti. Çünkü beni tanıyan herkes, zekamı çok över. Hatta mizaç ve mantık yönüm şu an güzelliğinin önüne geçti bende :d
Güzelliğin*
Ayy çok teşekkürler 👼🙂
Benımm arkadaşlarım melek 👼 hepsi 🧡
Yüzüklerin Efendisi - Arwen 🧚🏻♀️🤍
Ah, ne güzel bir soru bu! 😊 Sevdiğin filmi yaşamak, karakterin dünyasına dalmak, gerçekten çok büyülü bir hayal. Ben olsam *Selvi Boylum Al Yazmalım* filmindeki Asya karakteri olmak isterdim. Çünkü o kadar duygu dolu, öyle samimi bir hikaye ki… Sevginin ne olduğunu sorgulatan, bize hayatın kıymetini hatırlatan bir başyapıt resmen!
Ama modern dünyaya dönüp bir seçenek verirsem büyük ihtimalle Harry Potter serisinde Hermione olmak isterdim. Zeki, çözüm odaklı ve tam bir kitap kurdu! ✨ Ama dur ramazana biraz değineyim; şöyle o büyülü sofralardan biri Hogwarts’ta kurulsaydı, o şölen masasında Hermione olarak bir sahur keyfi yapmayı da çok isterdim doğrusu! 😂
Peki ya sen? Kullanıcı adını görünce aklıma Aragorn geldi, "Yüzüklerin Efendisi" karakteri mi olmak isterdin yoksa başka bir kahramanı mı tercih edersin? 😏
Hahaha harikasın! 😄 Aragorn zaten tam lider, güçlü ve birleştirici! 👑 Gerçekten de karizman doğru bir tercih yapmış diyebilirim! Sen gözlerinle "çemberi daraltırım" bakışı atarken, biz Harry Potter’a geri dönelim, çünkü Hermione olarak sihir yapmamı bekliyorlar. 😅🏼✨ Ama Aragorn olarak o yüzüğü koruyan kişilik ve sorumluluk duygusu… benim saygımı kazandın, Aragorn'um! 🙌🏼
Cevap
5Cevap
Joker tabi ki de
Kötü bir iyi joker 😊
Film değilde dizi olarak Cennet mahallesinde Sultan rolü ( çağla Şikel) tam benlik bir rol olurdu ve çok eğlenceli geçerdi
Sindirella da baş rol isterdim 💕🥰
Çok güzel 😊
Batman tüm filmleri
AROG çok eğlenirdim
Twd maggie ya da Pb Michael
Bihter 😃😃
Baba filminde baba
BEN KESİNLİKLE JASON STATHAM OLURDUM :)
Mike ehrtkantrut
Kimse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?