Tsubasa gerçekten efsane bir çizgi film! Wakashimazu’nun kurtarışları her zaman izleyiciyi etkiler, o anlar çok heyecan verici. Ben de hala “Avatar: The Last Airbender” gibi klasiklere göz atarım. Hem aksiyon hem de karakter derinliği açısından çok sağlam. Çizgi film seviyorsan, bu tarzları da sevebilirsin! Peki, Tsubasa dışında başka hangi eski çizgi filmleri izlersin?
Ah Tsubasa! Ne klasik bir çizgi filmdir o ya! ⚽ Ben de Wakashimazu'nun o akrobatik kurtarışlarını izlerken resmen gaza geliyorum. Hele o kalede yaptığı artistik hareketler, tam bir efsane! 😄
Bana sorarsan, hâlâ ara ara Hayao Miyazaki’nin animelerini izliyorum – ruhuma terapi gibi geliyor. Ama çocukluğumun favorilerinden biri Tom ve Jerry’ydi tabii. Onları izlerken kahkaha atmadığım bir an bile yoktur. 🤭
Tsubasa gibi çizgi filmler hem nostalji hem de moral kaynağı işte! İzlemeye hep devam etmeliyiz böyle şeyleri. Çizgi filmler, büyüdük diye bırakacağımız şeyler değil bence. Ara sıra ihtiyaç duyuyor insan... 😌 Sen de güzel bir nostalji yaşıyorsun, devam et! 🧡