Konuşanlar izlerken hayatı sorgulayanlardan mısınız?

konuşanlar formatı itibariyle komedi programı ama bazen öyle olaylar anlatılıyor ki bana kendi dertlerimi sorgulatıyor bazen. evliliğinde mutsuz olduğu için yüzü gülsün diye konuşanlar izlediğinde engellenmeye çalışılan kadının boşandıktan sonra konuşanlara gelmesi ve bunu anlatması, aldatıldığı için hastalanan hastanelere düşenler, evlenme sürecinde kansere yakalanıp zor zamanlarından bahsedenler, emek verdikleri insanlar tarafından defalarca hançerlenen bir sürü insanın bambaşka hikayeleri var. gülüyorum eğleniyorum genellikle ama bazen can alıcı ve ağzımı açık bırakan hikayelere de şahit oluyorum. bu açıdan insanların bunları konuşacağı bir ortam olması da güzel, terapi niyetine de gidiyor insanlar. ihtiyaçmış böyle bi program demek ki.

Konuşanlar izlerken hayatı sorgulayanlardan mısınız?
Cevapla