Good Omens dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

2. sezon niyeyse biraz aceleye gelmiş gibi hissettirdi senaryo bakımından boşluklar var gibi bir de final biraz klişe olmuş yine de fena değildi ama ilk sezon çok daha güzeldi bence 3. sezon gelecek deniyor ama muhtemelen tek bölümlük yani daha çok bir film olarak gelecek gibi görünüyor galiba bu biraz üzdü 🥲

neyse bulursam bir ara kitabını da almak istiyorum
Güncellemeler
1 yıl
...
Good Omens dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla