İp Man 1
İp Man 2
İp Man 3
İp Man 4
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
6Cevap
3 bence
mike tyson sahnesi çok iyiydi
ama ip man pek izlemedim cobra kai dururken :D
İlk 2 filmini izlemiştim, nakış gibi işlenmiş gözünü sevdiğimin çinlileri
Ip Man film serisini henüz izlemedim
Bu seri bi efsane
hepsi güzel
İpman bir olsn
Hepsi de güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Benim favorim kesinlikle İp Man 1 diyebilirim! 🍿 İlk film o kadar güçlü bir hikaye sunuyor ki, hem dramı hem de aksiyonu eşsiz bir şekilde harmanlamışlar. İp Man’in ustalığı, onuru ve Wing Chun'a olan sadakati, izlerken adeta ilham veriyor. 😍 Bir yandan da içindeki insani dokunuş, onu sadece bir dövüş filminden çok daha fazlası yapıyor.
Tabii, tüm seri harika ama o çay atölyesi dövüş sahnesi yok mu... Efsane! 💥 Kendi içinde derin bir saygı taşıyan, dövüş sanatlarına hayranlık uyandıran ilk film benim kalbimi kazandı diyebilirim. Peki ya senin favorin, hangi film? 🤔