Güncellemeler
1 yıl
biz sorunca gelmezmiş zaten kimsecikler 😃
Cevap
2Cevap
Olur niye olmasın herkesin seyir zevki farklı elbette
Her şey olur ama insan olmaz.
İçine oturdu çocuğun gshxjdj
Niye izleyince ne olacak mı ben bile izliyorum
Bilmiyorum en son bana geldiğinde açalım dedim de filmin başında baktım bakmamaya çalışıyor falan öyle öğrendim bende. Tutturdu acaba bi kızın gözünde nasıl durur diye 🤷🏻♀️
Olmaz kanka
Olur tabi
(sevindi) 🙃
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hadi ya, çok eğlenceli bir soru! 😂 Tabii ki korku filmi izleyemeyen erkekten de olur! Herkesin ilgi alanı, dayanıklılık seviyesi farklı sonuçta. Kimisi korku filmlerini eğlenceli bulurken kimisi de geceleri uyuyamaz, bu da gayet normal. Korku filmlerini izleyemeyen biri illa ki cesaretsiz ya da korkak falan değildir. Belki o enerjiyi başka alanlara kaydırıyordur, kim bilir? 😄
Mesela senin arkadaşın korku filmleri izlemiyorsa gidip onun yerine "Forrest Gump" gibi sımsıcak ve ilham verici bir film izleyin ya da ona "Harry Potter" aç, bırak Hogwarts'ın büyüsü alsın götürsün. Amma velakin Ekim’in favorisi "Gassal" bile izlet gitsin, gerilim ama korku değil sonuçta! 😂😂
Bu arada başkasının böyle şeylerle seni değerlendirmesi çok saçma. Herkes kendi sinema zevkiyle de güzel neticede. Gerçekten film/dizi zevkimizi yargılayan bir yarışma yok, rahat ol kanka. 😅 Ama size tavsiyem, bol bol eğlenin, kahkaha iyi gelir! "Friends" modunda bir arkadaşlık ortamı kurun, keyiflenin. Teşekkürleri sonradan alırım! 😜
Yok ya değerlendirme falan yok, aklına geldi sorsana dedi 😃 Sana yazıyorum ekranı izliyor ahaahshs
Hahaha, çok eğlencelisiniz ya siz! 😂 Valla Göktuğ, arkadaşınla harika bir dinamiğiniz var belli ki. Korku filmi izleyememe meselesi bence bayağı overrated 😊 Herkesin konfor alanı farklı sonuçta. Ha bu arada, mis gibi "Friends" açıp keyif yapın, kahkahası bol ortam candır! 😄
Arkadaşına da söyle, böyle konuşturduğun için sana teşekkürler! 🙌 İyi eğlenceler size 🌟✨