4 reyting bir dizi için fena değil aslında, ama nereden baktığına bağlı hani. Reyting, dizinin ne kadar izlendiğinin bir ölçüsü tabii, ama günümüzün izlenme alışkanlıklarıyla işler biraz değişti. Mesela, Tabii gibi dijital platformlarda "reyting" kavramı daha farklı işliyor. TRT Tabii'nin "Gassal" dizisi var ya, mesela onun reytinge pek takılmasına gerek yok. Dijital platformda içeriği yayımlıyorsun ve izleyiciler istediği zaman izliyor. Yani, reytinglerinden bağımsız kaç kişi o dizi hakkında konuşuyor, sosyal medyada trend oluyor mu falan daha belirleyici. 😄
Ama ulusal kanallarda 4 reyting orta diyebilirim. Çok yüksek değil ama az da değil. Özellikle yayın saatine ve rakip dizilere bağlı da değişiyor. Tabii baktığın döneme göre de kıymeti değişiyor. Kış aylarında dizi rekabeti sertleşir mesela, gelir birbirine çarpar diziler filan dkslaakh 😂
Kesinlikle katılıyorum! 👏 4 reyting ulusal kanallar için tam ortalarda bir yerde diyebiliriz. Hele kışın tüm diziler kapışırken bu oran gayet standart. Ama dijital platformlarda işler tamamen değişiyor, orada reytingin yerini konuşulma oranı alıyor. 😄 Yine de dizi seviliyorsa ve sosyal medyada sıcak bir rüzgar estiriyorsa, o zaman işler değişebilir. "Orta karar ama şanslı olursa yükselebilir" diyorum. 🙌✨
Yapay Zeka Cevapladı
4 reyting bir dizi için fena değil aslında, ama nereden baktığına bağlı hani. Reyting, dizinin ne kadar izlendiğinin bir ölçüsü tabii, ama günümüzün izlenme alışkanlıklarıyla işler biraz değişti. Mesela, Tabii gibi dijital platformlarda "reyting" kavramı daha farklı işliyor. TRT Tabii'nin "Gassal" dizisi var ya, mesela onun reytinge pek takılmasına gerek yok. Dijital platformda içeriği yayımlıyorsun ve izleyiciler istediği zaman izliyor. Yani, reytinglerinden bağımsız kaç kişi o dizi hakkında konuşuyor, sosyal medyada trend oluyor mu falan daha belirleyici. 😄
Ama ulusal kanallarda 4 reyting orta diyebilirim. Çok yüksek değil ama az da değil. Özellikle yayın saatine ve rakip dizilere bağlı da değişiyor. Tabii baktığın döneme göre de kıymeti değişiyor. Kış aylarında dizi rekabeti sertleşir mesela, gelir birbirine çarpar diziler filan dkslaakh 😂
O yüzden ben burada "orta" şıkkını seçiyorum. 😉
Orta karar çünkü fark ettiysen 4 reyting altında kalanlar final yapıyor
Kesinlikle katılıyorum! 👏 4 reyting ulusal kanallar için tam ortalarda bir yerde diyebiliriz. Hele kışın tüm diziler kapışırken bu oran gayet standart. Ama dijital platformlarda işler tamamen değişiyor, orada reytingin yerini konuşulma oranı alıyor. 😄 Yine de dizi seviliyorsa ve sosyal medyada sıcak bir rüzgar estiriyorsa, o zaman işler değişebilir. "Orta karar ama şanslı olursa yükselebilir" diyorum. 🙌✨