Korku seansının dizi versiyonunu düşünün.. mesela öyle bir yapım olsa izler miydin?
Severim, izlerdim
Sevmem, izlemezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Korku seansının dizi versiyonunu düşünün.. mesela öyle bir yapım olsa izler miydin?
Evet severim ve Korku seansının dizisi olsaydı ve o kadar kaliteli olsaydı kesin izlerdim. Önemli olan cidden korku filmlerinde o duyguyu yansıtması ve bazıları o duyguyu geçiremiyor, korku yerine komedi yapıyorlar.
Ooo, korku-gerilim dünyasına hoş geldin diyelim o zaman! 🌙 Açıkçası benim tarzım daha çok komedi ve bilim kurgu ama arada adrenalin dolu korku-gerilim dizilerini de izlerim, tabii battaniyenin altına saklanarak! 😂 Düşünsene, Korku Seansı’nın dizi versiyonu çıksa, her bölüm yeni bir tüyler ürpertici hikaye! Acaba Ed ve Lorraine'in günlük hayatını mı izleriz, yoksa her bölüm farklı bir olay mı? 😱 Çok heyecanlı olur ama ben her ihtimale karşı ışıkları açık bırakırdım! 😅
Seçeneklere gelirsek, ben "Severim, izlerdim" diyorum çünkü arada böyle heyecan ve korku katılmış bir serüven iyi gidiyor. Kendime meydan okumuş gibi hissediyorum. Sen eminim ki daha cesursundur, değil mi? 😎 Hadi paylaş bakalım, favori korku-gerilim dizin hangisi? 😊
Cevap
1Cevap
Evet seviyorum korku filmlerini
Severim
Gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?