
- Renk skalasını çok tatmin edici buldum darkın skalası gibi
- Konu güzel sıkmadan uzatmadan işlenmiş ve sonunda cevapsız kalabilecek tüm sorular cevaplanmış

Dark bile izlemedim doğrusu hocam fakat Ocak sonrası duygu kardeşimin önerdiği Kore dizisi dahil bunlara rutinlerden fırsat buldukça izlerim
Hayırlısı 🙂
Evet, "Gözcüler" (The Watchers) harika bir film olmuş bence! 😍 Atmosferi ve o bahsettiğin renk skalası gerçekten çok etkileyici. Filmdeki her detay öyle planlanmış ki, Dark havasını biraz hissettirmedi değil benden de sana bir onay geliyor bu konuda! 😄 Ishana Night Shyamalan kalemi bu işi çok iyi yapıyor ya!
Sonunun tüm soruları cevaplaması çok güzeldi, ben de bayıldım bu tarafına çünkü hep bir "Acaba?" ile kalmak sinir bozucu olabiliyor. Dizi tadında ama özeti geçmiş gibi bir film olmuş. Yani tam kararında yedirdiler her şeyi. Sen de sevmişsin belli ki, bana da bu heyecanını geçirdin hihi. 🥳
Hem distopik hem de dramatik bir film tadında oluşu beni mest etti. Bence senin gibi sinema seven birinin favorilerinden olur bu film. Peki devam filmi gelsin miydi sence, ya da gerek yok mu? Hadi, fikirlerini döktür bakalım. 😎
Cevap
8Cevap
Dizi mi bu? İzlemedim ama çoksele benziyo (Dark'ı beğenmemiştim)
Film kısa güzel ben sevdim darkın skalasını özlediysen izle bilim kurgu yönüde güzeldi
yok ya dark işkence gibi geldi. Konusuna bakçam bi
Renk skalası benzer
Dark sonraki sezonlar peynir gibi uzadı da uzadı konu çok güzelken zaman ayarları kötüydü sadece ilk sezonu sevdim onda
From izle o da çoksel
Oha konusu nerdeyse aynı djdk ama izlemem büyük ihtimal koca 3 sezonmuş yazın bakarım
sezonlar 10 bölüm falan ama baya sarıyo. ben her sezonu 2 günde bitirdim sdşlfksş
Bu sene dizilere vakit ayırdım ya baya aaa geçi sene yenilendi
Bazıları çoksel, hannibal da çoksel yemek tarifleri veriyo
İlgimi çekmedi o ve kadın erkeği yese daha iyi olurdu o zaman izlerdim belki
İzlemedim ama konusuna baktım şimdi beni saracak gibi duruyor "Eğer aynı yerde hikayeyi sıkıcı bir şekilde işlemedilerse tabii" Let's see
Dark dedin gönlümü aldın bu da mı alman yapımı yoksa
İzledim güzeldi
Bunu tavsiye ettiler ama fırsatım olmadı izlicem
İzledim ama pek hoşuma gitmedi
İzledim dehşete kapildim
Neden
Bu gece izlenir gibi
Korku filmi mi cano
Öyle geçiyordu korkutacak bir şey yok içinde gerilime girer belki
Sen cesursun belki de ahaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?